Gå til innhold

Ny webshop som kommer snart

Anbefalte innlegg

Mitt firma kommer med webshop snart, vi skal konkurrere med komplett og psdata og alle de store og skal ha mye billigere priser. vi har også masse kontrakter i thailand.

Dette er et bilde av åssen hjemmesiden vil se ut.

[Fjernet av moderator]

Si ifra hva dere synes

Hjemmesiden vil bli

[Fjernet av moderator]

Vi har også support på hardware og nettverk samt virus fjerning.

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen inn i en knallhard bransje.Thailand?Hva er så spesielt med å ha

kontrakter der?.Trodde alt ble laget i China eller Thaiwan.

Dere bør være gode på returer ellers så kaster ulveflokken på HW.no seg

over dere. :dribble:

Endret av Raper
Lenke til kommentar

Du bør omformulere deg en god del for at denne ikke skal stenges ja...

Greit at du vil høre hva vi synes om designet (som jeg personlig likte), men alt det derre "vi skal være billigere enn Komplett"-greiene bør du nok droppe...

Lykke til btw, tror webshopmarkedet virker proppet allerede...

edit: Forresten er vel dette strengt tatt en feilpost også...

Endret av L03VIk
Lenke til kommentar

Kanskje forumstyret burde sette seg ned og diskutere den delen ?

Jeg tenkte mer i retning en del av forumet, dedikert til nye webshopper som ønsker å gi beskjed om at "her kommer vi!!" elns.

Synes det bare er hyggelig og bra for markedet at det kommer nye webshop`er.

Og av den grunn, stå jeg på Dreamhouse sin side i denne saken, synes de burde få lov til å si at det kommer en ny(og kanskje bedre ?) webshop snart.

En ting til, den nye kategorien kunne hatt en funksjon slikk at alle nye innlegg ikke vises blant de som befinner seg til høyre, helt oppe på hw.no, slik at de som irriterer over slik reklame, skal slippe å sen den(så kan vi andre heller stikke innom Forum-Webshop fra tid til annen).

EDIT : Svennand var før meg :(

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Hva betyr alt det som står under "overskriften" eller under "spesialtilbud" ? har dere bare sovna på tastaturet, eller er det faktisk en mening i det som står der?

Det er ingen mening i det, det er en såkalt "latinsk plassholder", en penere å måte å skrive "her skal det stå noe her skal det stå noe her skal det stå noe" osv. Gibberish med andre ord. :)

Lenke til kommentar

Hvis en webshop har lyst til å promotere seg selv får de pokker meg betale for reklameplassen som alle andre. Tråden stenges, sensureres og trådstarter får i alle fall en warn. Saken blir også videresendt til forumstyret for videre vurderinger.

Oppdatering i saken: Brukeren har nå blitt midlertidig utestengt for en god periode for dette.

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...