carnage Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Setter som regel på noe Gorgoroth, og blir liggende å konsentrere meg om hva som blir skreket...og så sovner jeg Utn musikk når jeg skal sove, så blir jeg liggende i flere timer og tenke på ting jeg ikke husker..merkli.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 whatz up in my mind? helvete skole i mårrå!!!!!11!1!!ZZZzzzzzz............. tenker ikke så mye når jeg legger meg,ser på tv til jeg blir stuptrøtt,for så og prøve å sove,da slokner jeg på sekundet Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Damer, data, annet som interesserer meg. Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tenker av og til på hvordan livet mitt hadde vært om jeg har hatt en kjæreste Da hadde du bare hatt mindre tid til å henge her på Hw.no forumet, Vært der prøvd det damer duger til 1 ting! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hmm, Sove rituale: 1: flytte min crt ned på stolen (Dytte bort til senga) slå på winamp, fomle fram litt deathmetal sette på sånnfulskjerm farge ting. 2: stirre på skjemen mens sint musikk tirrer hatet mitt samtidig som jeg blir meget svimmel og ør av alle fargene som popper opp og plager øynene mine, slik at de blir slitne og blacker ut. 3: ligge rolig på rygg og vente på refrenget mens jeg planlegger hva jeg ikke skal gjøre neste dag. 4: sovne..... tid: ca 2.5Timer Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Leser Donald jeg! Er alltid for trøtt til å tenke allikavell når jeg skal legge meg. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ligger og bekymrer meg over hvordan det skal gå med verdenssamfunnet... :!: (er igrunn litt deprimerende av og til) Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Eg tenker på alt mulig rart, fra jenter til ting eg har så lyst på men eg får ikkje råd (Lett sykkel) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 tenker gjennom plot til det jeg skriver...som jeg selvfølgelig glemmer før mornings da jeg hadde hatt mulighet for å skrive det ned..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå