Gå til innhold

Hva tenker dere på før dere sovner?

Dr. Mobius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt jeg egentlig skulle ha gjort idag, men som jeg utsatte til i morgen.. Så legger jeg tidplaner for morgendagen som alltid går til helvette. At jeg skal lage skikkelig middag osv.

Planlegging er morro, gjennomføring er gørr.

høres ekstremt kjent ut det der, ja det går alltid til helvete med gjennomføringen av de store og fine planene fra dagen før.

Lenke til kommentar

tenker: " faen! bra gjordt din idiot, du klarte det igjen: sitte oppe å henge rundt på sånne menigsløse forumer till kl 2 på natten. da blir det bare 5 timer med søvn i natt også, og det er hvis jeg er heldig å sovne med en gang. og jeg som har prøve i morgen og greier, og jeg har ikke lest noe. jeg får vell lese nå hvor er nå den fordømte boken. må lese, ikke sove ZZZZZZZZZ"

Lenke til kommentar

Hm, alt mulig rart.. Hva jeg har sagt og gjort den dagen (eller andre dager), hva jeg SKAL gjøre og/eller si andre dager.. planlegger kanskje ting og tang sånn smått.. Også går veldig mye av tiden til å tenke på pusen :love:

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
tenker: " faen! bra gjordt din idiot, du klarte det igjen: sitte oppe å henge rundt på sånne menigsløse forumer till kl 2 på natten. da blir det bare 5 timer med søvn i natt også, og det er hvis jeg er heldig å sovne med en gang. og jeg som har prøve i morgen og greier, og jeg har ikke lest noe. jeg får vell lese nå hvor er nå den fordømte boken. må lese, ikke sove ZZZZZZZZZ"

OOOH thats just SO me, er alltid forbanna for at jeg ikke greier å stumpe pcn og tvn FØR kl 2 om natta! :thumbdown:

Når jeg legger meg er det første jeg tenker på at det var forbanna godt å legge seg. Har veldig vondt i ryggen for tiden, så derfor er det godt å ligge.

Etter det tenker jeg på dama jeg er forelska i(desverre er vi bare gode venner, og det virker som om det vil fortsette slik :hrm: ), og på hvordan jeg skal prøve å gjøre henne fornøyd, hvordan jeg skal være ovenfor henne, hvordan jeg ville behandlet henne hvis vi var sammen, hvordan det ville vært hvis vi ble sammen og alt temaet måtte dumpe inn på.

Så sovner jeg, noen ganger gråter jeg meg i søvn, noen ganger ikke.. Man tenker best i sengen og på dass, det mener nå jeg :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...