Dr. Mobius Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Når dere legger dere om kvelden, hvilke tanker dukker opp i hodene deres? Er det tanker som kommer automatisk, eller har dere et "søvnritual" før dere sovner? Tenker dere på noe spesielt for å få sovne? Jeg blir alltid liggende å bekymre meg for ting. Uansett hvor nydelig livet mitt kan være så dukker det alltid opp en liten bekymring for et eller annet. Jobb, penger, damer osv osv. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tenker alltid på kjæresten min før jeg legger meg. Hvordan hun har det, hva hun gjør osv.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tenker på eksen min (ble slutt for 8dager siden) Tar ofte 2-3timer fra jeg legger meg til jeg sovner. HATER det! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg greier å tenke meg i søvne. Jeg tømmer hodet for alle tanker slik at det bare er et svart tomrom igjen, og når jeg lukker øynene blir det svartere og svartere (mørkere og mørkere), og plutselig sovner jeg. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ikke noe særlig, egentlig. Varierer vel fra dag til dag. Kan gjerne omhandle situasjoner som skjedde samme dag. Vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Alt jeg egentlig skulle ha gjort idag, men som jeg utsatte til i morgen.. Så legger jeg tidplaner for morgendagen som alltid går til helvette. At jeg skal lage skikkelig middag osv. Planlegging er morro, gjennomføring er gørr. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Pleier å synge inni hodet mitt mens jeg ligger i senga, gjerne gamle Motown-slagere . Funker ganske bra egentlig. Edit: leif Endret 19. september 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg sier til meg sjøl at jeg må stå opp når vekkerklokka ringer. Det fungerer ganske bra. Sier det hver eneste kveld før jeg slokner. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hmm, idet siste har jeg lurt på hvor den forbanna nettverks boka mi er som ble borte på fredag Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) EDIT: Egentlig på alt mulig... Endret 21. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Tenker på alt jeg egentlig skulle ha gjort imorgen, men som jeg vet går i dass når jeg våkner. Enig med Marvil - planlegging er gøy, gjennomføring er noe dritt. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er det skole tenker jeg på hvor drittkjedelig, og hvor tidlig jeg må stå opp.. I går tenkte jeg på hvor sykt America er, etter jeg hadde lest 50 sider i dumme hvite menn.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg tenker på ALT for mye. Noen ganger slik at jeg bare blir liggende å tenke uten at jeg klarer å sovne. :\ Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Den enseste jeg pleier å rekke å tenke på før jeg sovner er vel noe sånt som "jammen blir det godt å få litt søvn". Og så sovner jeg...ligger maks 15 sekunder våken i sengen før jeg sover som en stein. Noe som igrunn kan være utrolig irriterende på f.eks lan siden jeg nesten alltid sovner først . Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Tenker ofte på hvordan folk hadde reagert om jeg hadde dødd.. ser for meg begravelsen og sånnt. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Før jeg sover, tenker jeg alltid på hva jeg har gjort i hele dag og hvordan jeg skal gjennomføre en ny dag. Tror jeg aldri har klart å sovne uten å tenke på hvordan neste dag blir Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 jeg tenker på hva jeg skal gjøre neste dag Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg pleier å drømme meg vekk om at jeg kjører en Porshe jeg... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hvis det er flere til stede tenker jeg på at jeg ALLTID sovner sist og er den som ligger mest urolig før det blir stille. Ellers tenker jeg på om det var noen lekser jeg hadde glemt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå