Tim Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Er det mulig?? Hvordan? Får bare Connection refused på WinMX loginen og på KAzaa så nekter den å gi meg så mye som forsiden... Hvordan fixer jeg det? Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hvis ZoneAlarm har KazaA listet opp under programmer kan dere slette dette ved å høyreklikke og velge remove. Deretter startes KazaA og når ZoneAlarm spør om programmet får gå på nettet svares det ja på dette samt ja på allow server. Siden man vil ha litt kontroll på hva som går på nett haker man ikke ut for at ZoneAlarm skal huske innstillingen til neste gang. Yoda _________________ I can feel a disturbance in the force. Yoda [ Denne Melding var redigert av: Yoda på 2002-05-11 20:49 ] Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Fint svar, men må du ha roterende yoda i signaturen din? Jeg blir svimmel. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Yepp, kun kort tid igjen for episode 2. Nå skal galaksen største kjeltring formes. Den er verdt en liten spin med Yoda Yoda (uten signatur) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-11 20:48, Yoda skrev:Hvis ZoneAlarm har KazaA listet opp under programmerkan dere slette dette ved å høyreklikke og velge remove.Deretter startes KazaA og når ZoneAlarm spør om programmet får gå på nettet svares det ja på dette samt ja på allow server.Siden man vil ha litt kontroll på hva som går på nett haker man ikke ut for at ZoneAlarm skal huske innstillingen til neste gang.Yoda_________________I can feel a disturbance in the force.PS: Den kan lastes ned fra Kazaa...Yoda<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Yoda på 2002-05-11 20:49 ]</font> Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Nope, det kan den ikke. Helt umulig å se Star Wars med hjemmekinoutstyr. Lykken er å se den med skikkelig THX og kinolerret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå