HolgerL Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Da må belysningen dempes en del for at man skal se strålen godt nok, men det er absolutt mulig å lage. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Nå begynner det å hjelpe! Hva er det med skyggen egentlig? Overgangen fra lyst til mørkt ser litt rare ut.. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Holger : har merket at nesten alt du lager er shiny og chrome og raytracer. Kan du ikke teksturere da ? http://www.oohyeahzone.com/collection/cb/l...-yoda-dooku.jpg Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Holger : har merket at nesten alt du lager er shiny og chrome og raytracer. Kan du ikke teksturere da ? Jada, jeg skal lage surface når modellen er ferdig. Nå bare tester jeg litt effects. Hva er det med skyggen egentlig? Overgangen fra lyst til mørkt ser litt rare ut.. Hmm, kan du spesifisere litt bedre hvilken overgang du snakker om? (Det kan forresten hende at du har for få farger i skjerminnstillingene dine) Endret 21. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Update av modellen: It's all shiny and stuff! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 nice, men jeg ville hatt mørke farger(mørke grønn, svart, grå) som ikke skinner sånn Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Den som er shiny her ser i alle fall mer ekte ut. Den første føler jeg fremdeles abre er veldig mye gummibjørn Ellers tror jeg at den nederste ringen gjerne kunne vært like tynn som de to ovenfor. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hva er det med skyggen egentlig? Overgangen fra lyst til mørkt ser litt rare ut.. Hmm, kan du spesifisere litt bedre hvilken overgang du snakker om? (Det kan forresten hende at du har for få farger i skjerminnstillingene dine) Hehe, så sant så sant.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå