HolgerL Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Her er en tidlig render av lyssverdet mitt: Og her er en plastikkversjon for the fun: Det skal ikke se helt likt ut som de som brukes i filmene... Kom gjerne med forslag. Endret 19. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Litt lengre, kanskje smalere Ser bra ut dette Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Litt lengre, kanskje smalere Ja, du har rett. Den bør være slik at man kan holde den med to hender. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Mindre ring, eller ikke ring.... Men ellers bra.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Litt lengre, kanskje smalere Ja, du har rett. Den bør være slik at man kan holde den med to hender. To hender ja, det er det mest normale, men ikke overdriv det(slik at det blir et dobbelt) Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ser bra ut dette, men jeg har ikke helt fått med meg hva WIP er.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Work In Progress Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Vet ikke hvordan det skal se ut, men hva er den ringen til egentlig? Selve meshen ser bra ut, for meg så ser det ut som om den kanskje bør være litt tykkere på den enden lyssverdet skal komme ut. Gleder meg til å se den teksturert Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Fint.. Har egentlig ikke noe konstruktivt å si :rolleyes: Brukt lightwave? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Ja, jeg er ikke helt sikker på den ringen. Jeg tror jeg dropper den, gjør sverdet lenger og smalere og lager lenger tupp med tech-details. (Legg merke til det lille displayet som kommer på siden) Stish: Jepp, Lightwave. Endret 20. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ja, jeg er ikke helt sikker på den ringen. Jeg tror jeg dropper den, gjør sverdet lenger og smalere og lager lenger tupp med tech-details. (Legg merke til det lille displayet som kommer på siden) Stish: Jepp, Lightwave. Ikke dropp ringen, det er bare normalt å ha en ring på lasersverdet Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Updatz0r: And a shiny one for the fun: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Dette ser bra ut HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 nice Holger Bruker Jediene "The Force" eller en knapp for å få opp "lyset" Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Bruker Jediene "The Force" eller en knapp for å få opp "lyset" Hehe, det lurer jeg også på. Jeg la til en knapp ihvertfall. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Uhm, den så litt gummi-and-aktig ut. Er det kanskje mulig å få den til ikke å se ut som om den er bøybar i alle retninger og smaker som gummibjørnene fra Haribo? Altså, den er jo skikkelig fet, men hovedsakelig den øverste versjonen av dem ser ikke ut som noe en kunne hatt i real life, beklager. Men dette syns jeg er et veldig vanlig fenomen blant veldig mye slikt som dette, f. eks at grafikken i Doom III ser ut som halv-våt plastalina til tider. Anyway, hvis du bare kunne lagt den litt mer "røff" tror jeg den kunne blitt konge Btw - den nederste, av de nyeste, kunne du farget mer gull så hadde jeg trodd den var en del av dronningen av Englands septer. Den ser i alle fall en tanke mer ekte ut, selv om det ser litt for mye ut som om den er laget av glass da Endret 20. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Ja, blib, jeg har tenk på det samme. Men jeg skal legge til mer kantete details, også skal jeg endre på kurvene i gripområdet. Det skal bli et litt spesielt lyssverd, though. Planlegger å lage en stilig "reklame" ut av den. Endret 20. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du kunne forresten beholdt de avlange greiene på håndtaket slik dem er. Anti-skli-gummi for bedre grep eller noe. Sikkert flott for oss som ikke har force-powers til å holde dem fast med. Ellers tror jeg en slags maglight-look kunne gjort seg bra på håndtaket. Hvis du har en selv kan du se det der ruglete området som du holder på. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Ja, slik anti-skli-gummi var planen fra starten av. Men når jeg ser på de originale lyssverdene så blir jeg litt i tvil. Hmm, jeg tror jeg dropper den pæreformen, og satser på et rett område med anti-noob-jedi-gummi og grip-riller. Slik gummi vil bli fint å fremheve i lyssverd-reklamen. "The lightsabre for the modern jedi™" Endret 20. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Hmm, lag i så fall en med pære og en uten. Så vi får bedømt begge deler Du kunne ikke tenkt å prøve deg på en dual-blade også da kanskje? Og kanskje også med "bladet" utstrukket? Rødt "lys" preferably Hihi, kanskje du også skulle hatt en sånn safety-label på dem da. "Warning: Keep away from children" Endret 20. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå