Doc Watchtower Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 GRATULERER!! Hvilke spill fikk du? Hvordan har du klart å fylle ut skjemaet på nett og sende det med e-post? Er det noe som jeg ikke har sett? Det stod jo ikke e-postadresse som du kunne sende det til eller... hvordan leverte du da en kopi av kvitteringen din? Til lykke en gang til! Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Får man den direkte i posten? Lenke til kommentar
The man! Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 JIPPI!! hentet rallisport og blood-wake på postkontoret i dag (og en kontroll). begge spillene var dritkule, de var knallkule i multiplayer. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Hvor lenge siden sendte du in søknaden din da? Jeg har ventet i over 5 uker og får ikke lengre svar på e-postene jeg sender, har bokstavelig talt ikke hørt noe siden jeg sendte in søknaden. Blir litt lei av å vente.... Lenke til kommentar
cky Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-05-28 14:39, Watchtower skrev:GRATULERER!!Hvilke spill fikk du?Hvordan har du klart å fylle ut skjemaet på nett og sende det med e-post? Er det noe som jeg ikke har sett? Det stod jo ikke e-postadresse som du kunne sende det til eller... hvordan leverte du da en kopi av kvitteringen din?Til lykke en gang til! Jeg fikk Rallisport Challenge og DOA3 Ta en titt her http://www.xbox.com/no/news.htm Jeg printet den ut og sendte inn til adressen på siden, sammen med kopi av kvittering på xbox'en. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Den 2002-06-02 03:39, Watchtower skrev: Hvor lenge siden sendte du in søknaden din da? sendte inn den 30.mai tror jeg Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Den 2002-06-02 14:06, The man! skrev: Den 2002-06-02 03:39, Watchtower skrev: Hvor lenge siden sendte du in søknaden din da? Quote: sendte inn den 30.mai tror jeg Det var vel kjapt! Sendt inn 30.mai og fått pakken i rekordtid etterpå, eller fikk du pakken før du sendte inn søknaden...? Du meinte vel 30. April..?? Har du spilt for mye Halo i det siste kanskje? Takk allesammen for reaksjonene, skal poste når jeg hører noe nytt, har bestemmt meg for å sende inn et nytt skjema og skal sende det rekommendert denne gangen, kanskje legger jeg ved en ladet pistol også...he,he,he Lenke til kommentar
The man! Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 skrev feil, ikke slå meg!! Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Tok en telefon til support idag, lei av å vente... En meget søt damestemme svarte meg at vi måtte regne med 14 dager forsinkelse opp på de 28 dager på grunn av stor pågang, hvis ikke hørt noe innen ei uke så måtte jeg ringe tilbake, hun sa at ikke engang søknaden min hadde blitt "processed", this is bad, real bad... Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei bare lurte på om noen flere har fått pakken? Har fått beskjed av FEDEX(!!) at de har en pakke til meg men jeg vet ikke hva det er. Har ikke bestilt noe annet så jeg håper det er den. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg fikk min på Fredag, Amped og Munch's Oddyseé. Kjempebra spill!!! Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Har ikke fått mine ennå, jeg gir opp... Lenke til kommentar
The man! Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 18:42, Raggie skrev:Jeg fikk min på Fredag, Amped og Munch's Oddyseé. Kjempebra spill!!! er Munch's Oddyseé noe bra? Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 19:23, chubby_man skrev:Har ikke fått mine ennå, jeg gir opp... Kanskje er det nettop en må gjøre for å få det... Du slapper bare helt av og gir blaffen i om du får det eller ikke, bare helt COOL and you'll be just fine... Jeg har nemlig gjort det samme og det virket bra for meg. En time eller to. Så sendte jeg in en ny søknad!!!!!!!!!!!!Atter en gang. This sucks major ass!!!!! denne ventingen gjør meg bare helt canari!!! går ut og banker hunden) Har du kanskje bestilt NBA inside Drive du også? Har nesten ikke sett dette spillet annonsert på norske netsider og det kan hende at det er grunnen for at det tar så lang tid, spesialbestilling eller noe sånt. (Slapavslapavslapavslaphanav) So microsoft DIRECT (ha!) Services pull that finger out of your ass and start sending out those games! (Tar ut Uzzi'n og: " Tatatatatatatattatatatatatatatatatatattatatatatatatatatatatatatatatat....") Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Har fått oddworld og gotham for 1 uke siden. Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Pakka fra FedEx var spilla og kontrollen min Sjekka nummeret jeg fikk av FedEx på hjemme sida demmes, og da hadde pakka lagt nesten 1MND!! på gardermoen i tollen der. Helt utrolig spør du meg, men til alle dere som venter. PAKKA ER SIKKERT PÅ VEI!!! Jeg fikk NBA Inside (MEGET BRA) Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Måtte dere som allerede har fått pakken (lucky basterds...) gjøre noe, etter dere hadde sendt in søknaden? dvs, måtte dere svare på en e-post eller selv aktiv *claime* pakken hos Fedex, bekrefte noe eller datt pakken rett og slett bare ned i postkassa etter noen uker? Sitter fortsatt og venter, har sendt inn en ny søknad til og med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå