Gå til innhold

Gjelder gavepakke til early XboX buyers.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GRATULERER!!

Hvilke spill fikk du?

Hvordan har du klart å fylle ut skjemaet på nett og sende det med e-post? Er det noe som jeg ikke har sett? Det stod jo ikke e-postadresse som du kunne sende det til eller... hvordan leverte du da en kopi av kvitteringen din?

Til lykke en gang til!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-28 14:39, Watchtower skrev:

GRATULERER!!

Hvilke spill fikk du?

Hvordan har du klart å fylle ut skjemaet på nett og sende det med e-post? Er det noe som jeg ikke har sett? Det stod jo ikke e-postadresse som du kunne sende det til eller... hvordan leverte du da en kopi av kvitteringen din?

Til lykke en gang til!

Jeg fikk Rallisport Challenge og DOA3

Ta en titt her http://www.xbox.com/no/news.htm

Jeg printet den ut og sendte inn til adressen på siden, sammen med kopi av kvittering på xbox'en.

Lenke til kommentar

Den 2002-06-02 14:06, The man! skrev:

Den 2002-06-02 03:39, Watchtower skrev:

Hvor lenge siden sendte du in søknaden din da?

Quote:

sendte inn den 30.mai tror jeg

Det var vel kjapt! Sendt inn 30.mai og fått pakken i rekordtid etterpå, eller fikk du pakken før du sendte inn søknaden...?

Du meinte vel 30. April..??

Har du spilt for mye Halo i det siste kanskje?

Takk allesammen for reaksjonene, skal poste når jeg hører noe nytt, har bestemmt meg for å sende inn et nytt skjema og skal sende det rekommendert denne gangen, kanskje legger jeg ved en ladet pistol også...he,he,he

Lenke til kommentar

Tok en telefon til support idag, lei av å vente...

En meget søt damestemme svarte meg at vi måtte regne med 14 dager forsinkelse opp på de 28 dager på grunn av stor pågang, hvis ikke hørt noe innen ei uke så måtte jeg ringe tilbake, hun sa at ikke engang søknaden min hadde blitt "processed", this is bad, real bad...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-11 19:23, chubby_man skrev:

Har ikke fått mine ennå, jeg gir opp...

Kanskje er det nettop en må gjøre for å få det...

Du slapper bare helt av og gir blaffen i om du får det eller ikke, bare helt COOL and you'll be just fine...

Jeg har nemlig gjort det samme og det virket bra for meg.

En time eller to.

Så sendte jeg in en ny søknad!!!!!!!!!!!!Atter en gang. This sucks major ass!!!!! denne ventingen gjør meg bare helt canari!!!

går ut og banker hunden)

Har du kanskje bestilt NBA inside Drive du også?

Har nesten ikke sett dette spillet annonsert på norske netsider og det kan hende at det er grunnen for at det tar så lang tid, spesialbestilling eller noe sånt. (Slapavslapavslapavslaphanav)

So microsoft DIRECT (ha!) Services pull that finger out of your ass and start sending out those games!

(Tar ut Uzzi'n og: " Tatatatatatatattatatatatatatatatatatattatatatatatatatatatatatatatatat....")

Lenke til kommentar

Pakka fra FedEx var spilla og kontrollen min :grin: Sjekka nummeret jeg fikk av FedEx på hjemme sida demmes, og da hadde pakka lagt nesten 1MND!! på gardermoen i tollen der.

Helt utrolig spør du meg, men til alle dere som venter. PAKKA ER SIKKERT PÅ VEI!!!

Jeg fikk NBA Inside (MEGET BRA)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Måtte dere som allerede har fått pakken (lucky basterds...) gjøre noe, etter dere hadde sendt in søknaden? dvs, måtte dere svare på en e-post eller selv aktiv *claime* pakken hos Fedex, bekrefte noe eller datt pakken rett og slett bare ned i postkassa etter noen uker?

Sitter fortsatt og venter, har sendt inn en ny søknad til og med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...