Gå til innhold

Gjelder gavepakke til early XboX buyers.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-20 20:35, Raggie skrev:

Den ble leverte på døren til naboen min :smile:


 

Har dere som allerede har pakken, fått mail fra fedex først eller... Det kan hende at jeg har fått mail fra fedex men at den ble slettet ulest. (trodde det var spam), but again, jeg er ikke sikker på det. derfor spør jeg, fikk dere pakken uten videre eller måtte dere reagere på en e-post først eller...?

Lenke til kommentar

FedEx ringte meg på jobben å sa at han venta på meg hjemme. Jeg sa at jeg var på jobb å da dro han opp til jobben min å leverte pakka.

 

MEGET bra sørvis!!!!!

 

Digga det rått.

 

Tror nok alle får pakka. Jeg fikk ikke noen mail eller noe på at døm hadde fått brevet mitt men alt kom for det......

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 03:38, [DA]Amethyst skrev:

er det mulig å sende inn søknaden via mail ? Er ikke siste frist 1 Juli ?? =(


 

Det stemmer. For så vidt jeg vet går det ikke an å bruke mail men det var noen her som skrev at han hadde fylt ut skjemaet på nettet. Jeg etterlyste hvordan han/hun hadde gjort det men fikk ikke noe svar. Jeg har selv sendt mail til kundeservicen noen ganger (se tidigere inlegg)Har sendt in 2 søknader nu, fikk ikke noe svar på første søknaden som jeg sendt in allerede så tidlig som 27 april, det er snart 2 månader !!!!!!!

 

Dato på poststemplet er sikkert avgjørende så hvis du sender in skjemaet på 30 juni er det fortsatt allright. Men siden disse pappskallene ikke har svart meg på 2 måneder. og med meg sikkert flere må de nesten være villig til å se litt romslig på fristene eller hva?

 

De som fikk via Fedex bodde sikkert ikke i utkantnorge eller?????

Hvem som ikke har fått bor også i utkantstrøk?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-25 01:39, eSik skrev:

Slå denne dere:


This is an automatically generated Delivery Status Notification.


Delivery to the following recipients failed.





Det spøker for pakka mi... :razz:



 

Dette betyr vel bare at e-posten din ikke kom frem eller? Jeg har selv ringd med support på nummeret som står på http://www.xbox.com/no men dette er et par uker tilbake. (Se tidigere innlegg)

Lenke til kommentar

Sendte e-post til denne adressen: [email protected]

i dag klokken 11:30. Fikk svar noen timer etterpå med følgend inhold:

 

 

Dear Sir,

We are very sorry for the delay you have experienced. However, I am pleased to inform you that your order has now been sent and the estimated delivery date is July 5. If you have any further questions please do not hesitate to call us on one of the following freephone numbers.

 

 

Regards,

 

Xbox Customer Care Team

 

 

Denmark: 1 800 509 186

Finland: 0800 1 19424

Greece: 00800 44 12 8732

Ireland: 1 800 509 186

Netherlands: 0800 023 3894

Norway: 800 141 74

Portugal: 800 141 74

Sweden: 020 79 11 33

UK: 0800 587 1102

 

 

Oh-yeah baby!!!!!

Lenke til kommentar

Gratulerer allesammen! Fikk flere e-mail med en bekreftelse at pakken var på vei og ventes levert 7 juli. MEN fikk idag en mail at dem ikke hadde mottat en søknad fra min side....

Og jeg som hadde sendt inn 2...

Håper og trur at det det var et svar på en mail jeg sendte for 4 uker siden.

 

Krysser fingrene og tær og resten...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-02 19:25, chubby_man skrev:

I dag kom pakka mi, DoA3 5 timer i strekk!

Oddworld FETT!!!

Takk, Microsoft!



 

Når var det du sendte inn skjemaet? Jeg sendte det inn ganske sent, for ca. 4 uker siden, men har fremdeles ikke hørt noe...

Lenke til kommentar

Pakker blir levert ut nå,snakket med Feedex i går.

Sendte skjema 20.5,har ikke purra,ser ut som det har gått bra alikevel-hører dere ikke noe denne uka bør

dere ringe support på xbox.com.no-husk at han som

leverer pakka må ha underskrift,så det er lettere når

han har telefonnr.til dere.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å ringe telefonnummeret som står på http://www.xbox.com? Gå dit og velg country: Norway.

Til venstre står det under: "support" et telfonnummer du kan ringe. Det går på engelsk men til gjengjeld får du sjekket hvordan det står til med søknaden din med en gang. Et alternativ er å sende ny e-post (på engelsk). Skriv at du virkelig er desperat og at du har ventet lenge! Jeg har vel skrevet en 4-5 mail og fåt svar på 3 av dem. etter hvert fikk jeg et fedex pakke-nummer så at jeg kunne sjekke statusen av pakken min. Dessverre har hjemmesiden til fedex problemer med å koble opp mot serveren sin. Prøv å ringe eller skrive ny e-posttil support. Det er sikkert mange som sitter og venter på pakken sin. Det er bare forferdelig irriterende! Men den kommer sikkert etter hvert!

Lenke til kommentar

jiihaa, fikk pakken min i går. Amped og Dead or Alive 3. Begge spillene er sinnsyke. Hittil har jeg blitt mest hekta på Amped. Utrolig vanskelig, men det gjør det også så gøy. Det er mye mer en simulator en SSX. Det digger jeg. Ble ganske overrasket/imponert over at det var FedEX som kom med pakken på døren. Det må jo koste noe inni ******* med penger. Men er det en ting MS ikke har lite av så er det vel $$$$$

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...