Gå til innhold

Gjelder gavepakke til early XboX buyers.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg bestilte xbox på smart-club og forhåndsbetalte 500 kroner, så på kvitteringen min står det ikke et normalt beløp og heller ikke at det er en xbox. bare varenr 91000... håper de forstår dte eller får lignende kvitteringer fra andre kunder. de burde også forstå det siden det på kvitteringen også er ført opp halo og en ekstra håndkontroll...

Lenke til kommentar

Takk for reaksjonen. Jeg vet at det står "allow 28 days for you to receive your reward package" eller noe lignenede. men når man er optimist kan man tenke seg at de første allerede får etter for eksempel 10 dager...:smile:

Det jo underlig at dem sparer opp alle 10 tusener av søknader, la de ligge i 26 dager for så å sende ut allesammen på den siste dagen, eller?

 

Men. Kundhjelpen skrev at du skal få en bekreftelse av søknaden/eller gavepakken med en gang, innen 28 dager. Har du brukt Snail-Mail å sende inn (å Vi i Norge hadde jo ikke noe annet valg siden det ikke stod noe e-postadresse!) søknaden kan det ta lengre tid for å få svar/bekreftelse. Men pakken får du uansett innen 28 dager. Hvis ikke må du ta kontakt med kundeservicepå http://www.xbox.com/no der du også kan registrere din xbox.

 

Har selv lagt ved en kopi av fakturaen som ikke bærer et stempel eller lignende som sier at den er betalt siden jeg betalte den med giro etter 14 dager. Og søknaden sendte jeg før det. MEN siden hver XboX har et unikt produksjonsnummer skal det vel være bloody enkelt å sjekke om du er den rette eieren! Hvis du har registret din xbox da. Får dem inn 2 eller flere søknader med samme produksjonsnummer men med avvikende navn kan dem jo holde tilbake de pakkene eller sjekke dem opp mot registreringsnummrene?

 

Kundeservicen er forresten lynkjapt, fikk svar per e-post etter bare noen få timer!

(og nei, det var ikke en auto-reply, smart-ass!)

Lenke til kommentar

Mitt nummer hadde 12 siffer men dette kan jo variere per xbox, men er usansynlig. Du finner nummeret når du snur Xboxen din på hodet (Power Off...)

 

Har hatt kontakt med kundehjelpen 1 gang til for litt info per e-post, fikk nu også svar etter noen timer. Dette liker jeg!

 

Hvis ikke Postverket roter det til kommer gavepakken din i posten innen 28 dager. Hvis du ikke hører noe innen 28 dager må du ta kontakt med kundestøtten.

 

Jeg sendte inn min søknad 27 april, kan nesten ikke vente, Rallysport Challenge og NBA inside Drive og en ekstra kontroller...

Dette blir Nam-Nam!

Lenke til kommentar

Jeg snudde den oppned, og der stod det serial number eller serial code eller noe sånt noe :smile: Jeg skrev det..

 

Jeg gleder meg også. Skal personelig bytte inn den ekstra kontrollen mot en Controller S og selge en av mine 4. Også blir det litt multiplayer madness med Fuzion Frenzy kan jeg tenke meg, og litt svart eventyr med Munch.. Blir ikke mye dumt det :smile:

Lenke til kommentar

Dette er vel "normalt"

Som sagt får man enten en bekreftelse at søknaden er mottatt eller gavepakken direkte innen 28 dager.

Kan hende at på grunn av det absurd høye antall søknader de ikke rekker å sende ut bekreftelser og heller satser på å få klargjort bestillingene innen fristen...

 

Wishfull thinking?

 

Uansett må du ta kontakt viss du ikke har hørt noe innen 28 dager.

Lenke til kommentar

E-post adressen jeg brukt var: [email protected] eller [email protected]

Jeg fant denne på http://www.xbox.com/no/default.htm

 

Denne tjenesten kan bare brukes på engelsk,tysk, italiensk, spansk eller klingonsk.

 

Dette skrev jeg for en stund tilbake, lengre ned finner du svarene.

 

Hello! 

 

 

 

I have send in a request for two free games and a controller in compliance with the offer made to early xbox buyers (before 26th april 2002) in Norway and other european countries.

 

I was wondering if I will receive a conformation of the fact that the application form has arrived and is being taken care of? I was thinking about a conformation by e-mail for example. I have not heared anything yet and was wondering if anything had gone wrong.

 

Thank you!

 

Svaret:

 

Thank you for writing to Xbox.

As you can imagine the response to this offer has been quite phenomenal and it

may take a while to process the applications but we are working very hard to

process them as quickly as possible.  We would greatly appreciate your patience

in this matter and if you applied by email and have already received an

automated response from us it means that we have received your application and

you can expect to receive your reward pack within 28 days.Regards,

 

Xbox Customer Care Team

 

I en ny e-post skrev jeg at jeg ikke hadde hørt noe i det hele tatt, ikke engang en bekreftelse av at søknaden var mottatt. Da skrev dem:

 

 

Svaret:

 

Hello,

Thank you for writing to Xbox.

This is perfectly normal if you applied by snail mail.  Unfortunately we cannot

track individual applications through the system, but you should receive your

Reward Pack within 28 days of our having received your form.  If you have not

received any communication from us by that time, please get in touch again.

Regards,

Xbox Customer Care Team

 

Jeg sitter og venter og er litt småspennt om jeg hører noe før utgangen av mai.

Skal poste her hvis jeg hører noe.

Lenke til kommentar

-----------------------------------------------------

Jeg fikk en mail i går der det stod at det var noe feil så jeg må sende inn på nytt.!!!:-(

Nå må jeg vente 4 uker til sukk...

-----------------------------------------------------

 

FucketyFuck!!!!!!!!!!!!

 

Dette er Bad News, jeg føler med deg! Det må nu vel gå an åg stappe ned 2 spill og 1 controller ned i en pappeske og sende det til deg uten at du må vente 4 nye uker??

Lenke til kommentar

Du er bare nødt til å tenke positivt. At enten Posten eller Microsoft roter det til en gang er jo forsåvidt mulig men at dem gjør det 2 ganger, og med samme søknaden?

Du kan jo sende det rekomendert eller noe sånnt hvis du er i tvil? Det koster vel ikke flesk?

 

Jeg kan tenke meg også at fristen blir forlenget med tanke på den enorme responsen de har fått.

Til nå har vi ikke lest om folk som har mottatt gaven sin allerede så da er det vel for tidlig å bli ordentlig nervøs eller....?

 

[ Denne Melding var redigert av: Watchtower på 2002-05-23 00:38 ]

Lenke til kommentar

Har surfet litt på utenlandske sites

. En del har allerede fått gavepakken sin men ikke bestandig hadde dem fått en bekreftelse at søknaden var mottatt først. De fikk pakken altså direkte i posten eller via en delivery-service. Det er vel litt forskjellig siden enkelte land tilbyr muligheten å sende inn søknaden per e-post, noe som sikkert har mye å si for behandlingstiden. I norge hadde vi jo bare snail-mail, eller tar jeg feil?

 

Vil vel tro at det tar lengre tid en vented her i landet på grunn av kombinasjonen snail-mail og manglende muligheter å bruke deliveryservice (alt for dyrt/tungvint), bare Posten. Og alle vet vel at den holder et tempo sammenlignbart med en tjukk lort i et trångt rør!

 

So sit tight!

Lenke til kommentar

Fikk mail i dag om at jeg hadde kjøpt (og forhåndsbestilt) xbox på smart-club. Det skulle ikke være noe problem at det ikke står xbox på kvitteringen. Bare sånn at dere vet det hvis det er andre her som har kjøpt på smart-club og som er usikre på den litt tvilsomme kvitteringen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...