Intel Zevz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg skulle flashe x800pro vivo til 16 pipes men..... Når man går inn i Atiflash å skriver commanden atiflash -p 0 ATI.X800PROVIVO16P.256.Samsung16.bin Da får jeg 0 adapter Skal det ikke stå noe annet en 0 adapter?? Ivedfall blir ikke de 4 siste pipelina åpnet. Det står bare 12 activate pipe i ATItool. jeg har lagt biosen og Atiflash på floopy disken. mangler jeg noe?? Jeg har lest guiden på http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/34 Trenger RASKT SVAR Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er det den modda utgaven av ATIflash du har? Hvis ikke så vil ikke flashen virke. Bruk den modda versjonen (har ikke noe link dessverre). Eller gigabyte sitt flashverktøy til å flashe gigabyte biosen. Les denne liksom. Står på de første sidene. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=263952&st=0 Med gigabyte sitt verktøy måtte jeg ha a:\biosnavn forresten, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Intel Zevz Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Kan noen være så snill å hjelpe meg med link?? Jeg har da sapphire kort å da burde jeg bruke sapphire bios og ikke gigabyte ...ikke sant ? Takker for alle tilbake meldinger Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hvis du har fulgt alt som står i guiden burde det ha funket hvis ikke hvet ikke jeg Lenke til kommentar
Intel Zevz Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 hvis du har fulgt alt som står i guiden burde det ha funket hvis ikke hvet ikke jeg Jeg har fulgt hele med punkt å prikke men .... Det jeg trenger er en link eller en bedre forklaring vil gjerne høre om folk som har gjort dette og deres erfaringer Lenke til kommentar
dreden Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) www.mvktech.net Endret 20. september 2004 av dreden Lenke til kommentar
Intel Zevz Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 hmmmm jeg har gjort litt tester her og den finner 0adapter uansett hva Når man flasher skriver man: atiflash -p 0 newbios.bin men skal man ikke skrive noe annet enn 0???Det er jo antallet av adaptere man oppgir ikke sant?? Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) hmmmmjeg har gjort litt tester her og den finner 0adapter uansett hva Når man flasher skriver man: atiflash -p 0 newbios.bin men skal man ikke skrive noe annet enn 0???Det er jo antallet av adaptere man oppgir ikke sant?? bruk denne flashrom http://www.techpowerup.com/articles/100/im...flashrom16p.zip og bruk kommandoen "flashrom -f -p 0 navnetpåbios husk at navnet du gir bios.rom / bios.bin ikke kan ha mer enn 8 karakterer før .rom /.bin dette er iallefall min erfaring etter masse testing frem og tilbake. har svetta endel.. hehe Endret 21. september 2004 av mariuski Lenke til kommentar
Intel Zevz Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 takk 8 symboler er visst max på DOS comand hehe Da blir det 16Pipes assa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå