W Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er det noen mulighet for å få wmrecorder til å hente ned en episode av feks autofil uten at selve episoden spilles av samtidig? Bare å velge URL mode. Lenke til kommentar
W Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har tidligere testet Streamripper, men så vidt jeg klarer å forstå kan dette kun rippe fra Winamp...? Da er jeg i så fall avhengig å kjøre lyd-/bildefiler fra Winamp, må jeg ikke? Klarer den å rippe fra winamp 5? Lenke til kommentar
justvisiting Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 OBS Studio. Har brukt det mye. Brukes mye til tutorial, webcast og videocapture. Gratis og open source. Kanskje det mest brukte. Tilgjengelig for Windows, Mac og Linux. Jeg bruker det hele tiden - mest til videocapture, men mye brukt til webcast o.l. Veldig glad da jeg fant dette for et par år siden. Jeg mener det er unødvendig å komplisere video-capture med kommersielle og halvkommersielle løsninger. I OBS er både installasjon, bruk, integrering, stabilitet og grensesnitt veldig bra. Søk etter OBS (Open Broadcaster Software) eller nettadressen obsproject (dot) com Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Du veit du svarte på et innlegg fra 2004 nå? 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå