Steina Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har en Casio CFX-9850GC PLUS Ikke sikker at det sier noen noenting, så jeg begynner pånytt. Jeg har en Casio kalkulator med farger og 64Kb minne. Jeg har hørt at man kan finne koder på nettet som man taster inn så får man spill innpå den. Jeg søkte litt, og fant spill, men for og laste ned og føre ove via kabel. Noen som har prøvd dette? Hva koster en slik kabel egentlig? ..og går det bare ann og taste inn slike koder, for da slipper jeg og kjøpe kabel. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ja, her er den siden.. http://www.charliewatson.com/casio/casgames.html Doom til kalkulator... hehe Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jeg har hørt det kan fucke opp kalkulatoren så vær forsiktig Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du må normalt ha en kabel for å kunne legge inn litt mer avanserte spill. Dette med at du kan taste inn programmer på kalkulatoren er noe herk av dimensjoner. Det fungerer til nød til å lage noen enkle andregradsprogrammer og automatiserte funksjoner, men ikke til stort annet. Da måtte du sittet og knota resten av året En slik kabel pleier ikke å koste allverdens. Spør der du kjøpte kalkulatoren. Hva "oppfucking" angår, skjer det neppe. Vær litt kritisk med hva du legger inn og sånt, evt sett deg skikkelig inn i kalkulatoren og alle funksjoner og krinkel-kroker. Det meste kan fikses, men uansett er det ikke værre enn at du kan resette hele saken. De fleste brukbare grafregnere i dag kommer med "memory management" som en del av brukergrensesnittet. Det vil si at du kan administrere alle innstillinger og programmer som ligger inne direkte på kalkulatoren. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg la inn spill selv. Dvs simple ting som kronespill osv. Ganske underholdene når jeg ikke gadd å gjøre noe i mattetimene. Jeg fant koder på nettet som jeg plotta inn der man kan lage egne ting. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Mmm...Tøft. Har lyst på spill til kalkulatoren min. Men er det noen som vet hvor de selger sånn ledning til å koble sammen kalkulatoren med PC'en? Og hva koster den? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Mmm...Tøft. Har lyst på spill til kalkulatoren min.Men er det noen som vet hvor de selger sånn ledning til å koble sammen kalkulatoren med PC'en? Og hva koster den? Der du kjøpte kalkulatoren, evt steder der de selger kalkulatorer? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 faen så synd jeg bare har en fattig texas ti-83. ingen mulighet til å koble til pc Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 har en ti84pluss med usb kabel( ) hehe, hvor kan jeg finne spill til den? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 har en ti84pluss med usb kabel( ) hehe, hvor kan jeg finne spill til den? Hmm... Hvem vet. Jeg har søkt litt, men finner ikke noe. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Uten at de er kvalitetsikret finner du sikkert noe her: http://www.ticalc.org/pub/84plus/basic/games http://www.calcgames.org/cgi-bin/files/fil...pe=prog&cat=all http://home.wanadoo.nl/bram_s/ti-83 http://www.angelfire.com/games/calc/ion.html Husk at du kan bruke TI-83 spill på en TI-84 også Lenke til kommentar
Burner Bw. Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei! Jeg har også en Casio cfx 9850GC, hadde vært kult med et spill eller tre Jeg var inne på charliewatson.com og så de kodene man kunne legge inn får å få spill... men noen som vet hvordan man lager % tegnet? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Meg også! Men den kostet jo litt da, så jeg tror jeg holder den "clean" jeg! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 må fortelle en morsom historie en kompis av meg går allmen, og den kalkulatoren han har er en gammel en som det var 8 spill på som han spilte hele tiden! men så klikka den i en mattetime.. så tok han ut batteriene, satte dem inn igjenn! og da stod det på skjermen: *MEMMORY CLEARED* han klikka jo totalt alle spillene er borte. så han må se på at de andre sitter å spiller i mattetimene kan se om jeg kan lagge in via koder kansje han betaler meg denne kalkulartoen har hatt 3 tidligere eiere så jeg tror den er gammel, svart hvit skjerm, casio.. er orginalt bare 4 spill på den så det er nokk noen som har lagt inn. har selv bare en casio fx-115 som da ikke støtter spill men den var billigst og minimumskravet til gk elektro. og jeg liker den så Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg har en Casio fx-9750G PLUS, tror det er samme modell som du har, Steina, bare at den ikke har farger. Noen som vet om det går an å få spill på den? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 hmm.. 6 dager til, så hadde det vært en ett års bump Ble litt sjokkert når denne tråden kom opp på mine inlegg igjen, men det minner meg om å putte kalkulatoren min i sekken Takker.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 hmm.. 6 dager til, så hadde det vært en ett års bump Ble litt sjokkert når denne tråden kom opp på mine inlegg igjen, men det minner meg om å putte kalkulatoren min i sekken Takker.. saitn.. oppdaget ikke det :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jeg hadde bilspill,skytespill og bowlingspill til min kalkis på VGS... det skal være sagt at jeg strøyk i 6 fag da... veit ikke helt om det var en sammenheng Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Æsj, nå kom jeg på at jeg har glemt kalkisen min Pg jeg som har 3 timer med fysikk. Men nå vet jeg ihvertfall hvordan jeg får til spill til casioen min Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Riktignok ikke et spill, men dette Casio-programmet er utrolig nyttig - det kan faktorisere tall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå