Pilot_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Heisann! Holder på og lage til en påmeldingsliste i forbindelse med et lan. Har fått til selve påmeldingsskjemaet, det ser slik ut: <form method="post" action="pameldte.php"> Navn: <br><input type="text" size="30" name="navn"><br> Nick: <br><input type="text" size="30" name="nick"><br> Alder: <br><input type="text" size="30" name="alder"><br> Bosted: <br><input type="text" size="30" name="bosted"><br> <input name="submit" type="submit" value="Meld deg på"> Men så trenger jeg et script som jeg kan lime inn på siden der de som melder seg på kommer automatisk opp. Altså en liste over de som har meldt seg på. Listen skal vise Navnet, nicket, alderen og bostedet til påmeldte! Håper dere skjønte det.. Mvh! Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 lagres infoen i database eller flatfil? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Det er det samme det. Jeg er ikke kommet så langt enda. Jeg gjør det på den måten dere gjør det.. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg bruker mysql-databaser, har du tilgang til det? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Nei.. Hele siden min et bygd opp av html, bare påmeldingsbiten er basert på php.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Finst det noe lignende på www.hotscripts.com, eventuelt noen som kan komme med link..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå