matpakkesteini Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ja det stemmer.. de tre siste bokstavene: "ae", "o" og "aa" er borte.. hehe.. virker som det er noe fuck med softwaren her.. men f[r det ikke til [ bli norsk igjen.. ogs[ p[ "on-screen Keyboard" st[r de ikke.. hva kan v're feilen? det er et norsk tastur og fucka seg etter at jeg formaterte datan.. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Du må sette til "Norsk tastatur" Control Panel -> Regional and Language. Alle plasser der det står engelsk retter du med norsk. Endret 19. september 2004 av Denethor Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ALT + SHIFT? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ALT + SHIFT dersom norsk og engelsk er valgt som tastaturspråk, ja. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 virker som det er noe fuck med softwaren her... Da bør du skjønne at denne ikke passer under "annet om hardware". Flyttes til "Programvare" --> "Windows" da jeg regner med at du har problemet i windows. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) virker som det er noe fuck med softwaren her... Da bør du skjønne at denne ikke passer under "annet om hardware". Flyttes til "Programvare" --> "Windows" da jeg regner med at du har problemet i windows. er det noe poeng å henge seg opp i sånt? i så fall si det på en skikklig måte! har forerstem samme problem og det "Denethor" sa funka kjempe bra! Takk!!! Endret 22. september 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå