hurst Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Sommer'n nærmer seg med stormskritt folkens :smile: Masse sol og varme! Varme ja. Er det ikke det vi overklokkere frykter mest? Jo, så absolutt! Merka det i dag da jeg skulle spille en liten runde MoHAA. Masse glitches og artifacts i grafikken :sad: Måtte tilslutt bite i det sure eplet og klokke ned skjermkortet noen hakk :sad: Sånn er det når man kjører helt på grensa hele tiden. Får vel investere i ramsinks og bedre kjøler til skjermkortet! Det er med overklokking som det er med tannpasta, man vil hele tiden skvise ut det lille ekstra :razz: Til slutt vil jeg bare si: HOLD UT alle hardcore overklokkere! Sommer'n i Norge er ikke lang, snart kommer vinter'n! (sitter nesten aldri foran PC-en om sommer'n lell jeg da :razz:) Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Yepp - merka d her i Tr.heim i dag oxo :-/ Var varmt som F - og vanntemp'n steg et par grader :sad: Lenke til kommentar
Borf Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 temperaturen ute no er alt for varm, får det ikkje kald i rommet på dagtid no ligger rom temperaturen på 26 grader og cpu`en ligger på 36 grader har aldri hatt han så høg før. Men pc`en er forsat stabil, håper virkelig at ikkje blir så varmt i sommer at eg må klokke ned prosessor og skjermkort det blir for ille tenk på folk som bur langt sør det der er mykje varmeer enn her, dei har sikkert heftige kjøling i pc`ene sine :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 cpu min er på 38c og i cabinettet er 44c i rommet er d 26c ute er d 24c D er ikke mye d.sommern er her. p3 1000 Kjetil [ Denne Melding var redigert av: Kjetil Lura på 2002-05-11 14:30 ] Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Ahh, sommer med pent vær! Rull ned rullgardina, start opp pc'ene og bli sittende. nerd ? jeg ? neida. angående temperatur ; har et lite rum (ca 10 kvadrat. Min godeste mor klager på tett luft og varme der inne... Trenger ingen varmeovn i alle fall. Skjermene mine varmer opp til 25-30 grader... lufting er overvurdert... må bare se å få kjøpt meg ny vannkjøling.. Har rum ved siden av en kald loftsbod... hull i veggen ? :wink: Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Sitter her med en P3 800 Utrolig nok ligger systemet på 40+ og cpu på 46+... Skal ikke være så varm... I vinter var jeg nede på 17 på cpu'n... (kalt på rommet da...) Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Selv ligger min AMD XP1700+ & XP2000 jevnt på 35 grader, med et kabinett som ligger på 29 grader. Ute er det 23 grader faktisk... Zalman CU5100 ... the best! Lenke til kommentar
*T* Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 bra at noen har det varmt da.... :smile: hær i Tromsø er det regn, vind og kaldt... Det snødde et par sekund også. Ikke sommer på oss nei. Eneste fordelen er jo at en ikke plager maskina med mer varme enn nødvendig Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Quote: Den 2002-05-17 22:02, lur? skrev:bra at noen har det varmt da.... :smile: hær i Tromsø er det regn, vind og kaldt... Det snødde et par sekund også. Ikke sommer på oss nei. Eneste fordelen er jo at en ikke plager maskina med mer varme enn nødvendig Akkurat det fordelen for oss som bor her i Tromsø :grin: Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Har rom i kjeller'n jeg blir aldri varmt her. 25 grader max. uten varmeovner på da! ikke engang om det er 30 grader i skyggen rett utafor. Hærli å ha et kjølig sted å trekke seg tilbake til i den værste sommervarmen :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 ey! Tromsegutar! Heldiggriser, bor i Drammen og her koker det, min trofaste Alpha 8045 klarer ikke lengre å holde unna, måtte ned med mhz Lenke til kommentar
totveit Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 samme hær, blir heller aldri varmere enn ca 25. grader. Det gjør godt på sommeren for da har jeg MYE lavere vanntemp enn en kammerat av meg, hele 11grader, og det viser kraftig igjenn på cputempen. Men sant skal sies så har hann dårligere radiator enn meg oxo, men 11grader er jo fremdeles mye:) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 En temp på 59C var ikke bra nei. Får nok skur opp viften på fullhastighet. (ca.25db) Hvordan skal jeg leve med støyen?? :smile: _________________ Jeg selger dette: Vapochill (3000) Mail til: [email protected] [ endret av CFD den 2002-05-31 20:12 ] Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jaja, jeg har allerede bitt i det sure eplet og klokket min celeron ned til 800Mhz(var 1120). Riktignok ikke pga varme, men min kjære Alpha PAL6035 med Delta 60mm som holdt på å gjøre meg døv... Får vel snart igjen på skatten, og de pengene er jo øremerket P4/vannkjøling da...=) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: trenchypost skrev (2002-05-31 21:45):Jaja, jeg har allerede bitt i det sure eplet og klokket min celeron ned til 800Mhz(var 1120). Riktignok ikke pga varme, men min kjære Alpha PAL6035 med Delta 60mm som holdt på å gjøre meg døv...Får vel snart igjen på skatten, og de pengene er jo øremerket P4/vannkjøling da...=) Prøv og kjør vifta på 5V De Deltaviftene jeg har prøvd takler 5V fint. Blåser også ganske bra Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-05-31 21:45, trenchypost skrev:Jaja, jeg har allerede bitt i det sure eplet og klokket min celeron ned til 800Mhz(var 1120). Riktignok ikke pga varme, men min kjære Alpha PAL6035 med Delta 60mm som holdt på å gjøre meg døv...Får vel snart igjen på skatten, og de pengene er jo øremerket P4/vannkjøling da...=) You saved my day! Hadde akkurat glemt at jeg er "due to get" nærmere 11k igjen på skatten!!! Var det rundt den 20. juni de ramlet inn på konto? DrE Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Den 2002-05-11 14:15, haakon_d skrev: Ahh, sommer med pent vær! Rull ned rullgardina, start opp pc'ene og bli sittende. nerd ? jeg ? neida. angående temperatur ; har et lite rum (ca 10 kvadrat. Min godeste mor klager på tett luft og varme der inne... Trenger ingen varmeovn iallefall. Skjermene mine varmer opp til 25-30 grader... lufting er overvurdert... må bare se å få kjøpt meg ny vannkjøling.. Har rum ved siden av en kald loftsbod... hull i veggen ? :wink: ------------------------------------------------ Du snakker om du har lite rum? Jeg har 2.20x2.40meter... MED SKRÅTAK.. ja..... Lufter døgnet rundt, med vinduet på fullt, men allikavell er det 25++++ her inne..... litt plagsomt :razz: Bruker ikke varmeovner eller.no slikt farlig, men har da tv+PC x 2 +paraboldekoder +dvd +surround.. heehe.. så det gengrerer nok endel varme.. + meg da.. puuuh,.. mangler bare palme å parasoll her.. så he me Majorca :razz: Beret Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Uff er ening.. cpu ligger på 44 nå, mot 40 normalt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå