igy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Etter at jeg prøvde å innstalere omega driverne på datan min har jeg ikke klart å h askjermen på mer enn 60 hertz!!! Jeg har prøvd alt jeg klarer å finne på! Jeg har sålangt prøvd dette: Driver cleaner 3,2 Uninstallere alt som har med ati å gjøre Instalere de driverne jeg hadde før Instalere skjermdriveren på nytt Multires(tror det var dette som ødela det i utangspunktet) Ikke noe funker, jeg er desperat! Det går ikke ann å leve med 60 herts! Noen som har noen råd, tips etc? Finnes det noen bedre drivercleanere enn denne der ute? Den her fjerner jo ikke en gang de gamle driver filene Jeg har CRT... Endret 19. september 2004 av igy Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 hva med og prøve multires? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ... refreshfix.zip Lenke til kommentar
igy Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg får ikke pakka ut refresh fixen, hva er den komprimert med? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jeg hadde samme problemet, har du installert drivrene til skjermen, og ikke bare kortet? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Den er komprimert med ZIP. Program her. Lenke til kommentar
igy Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Takk, fikk det til nå Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Etter at jeg prøvde å innstalere omega driverne på datan min har jeg ikke klart å h askjermen på mer enn 60 hertz!!! Jeg har prøvd alt jeg klarer å finne på! Jeg har sålangt prøvd dette: Driver cleaner 3,2 Uninstallere alt som har med ati å gjøre Instalere de driverne jeg hadde før Instalere skjermdriveren på nytt Multires(tror det var dette som ødela det i utangspunktet) Ikke noe funker, jeg er desperat! Det går ikke ann å leve med 60 herts! Noen som har noen råd, tips etc? Finnes det noen bedre drivercleanere enn denne der ute? Den her fjerner jo ikke en gang de gamle driver filene Jeg har CRT... Jeg kjøpte nytt geforce 6800 kort og slettet alle de gamle radeon-driverne jeg hadde, også med driver cleaner. Når jeg spiller spill som cs, oppnår jeg den nette sum 60 fps, og stadig synkende. Hva i alle verden er skjedd? Kan refreshfix gjøre ting enklere for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå