Kimius Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 venstrehendt, med høyre hånd til musen. man får ikke gamer-mus til venstrehendte, så det er vel en evolusjonsmessig nødvendighet for å overleve i den virtuelle verden... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 venstrehendt, med høyre hånd til musen. man får ikke gamer-mus til venstrehendte, så det er vel en evolusjonsmessig nødvendighet for å overleve i den virtuelle verden... 5361867[/snapback] *Logitech G1 *Razer Diamondback/Copperhead *Mx310 Disse kan da brukes av venstrehendte? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 http://fluppy.org/index.php?id=3 ahahha! Lo godt når jeg leste det der Lenke til kommentar
neb Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Er også venstrehendt, men har helt siden min "data-karriære" startet brukt høyrehånd på musa, klarer nesten ikke bruke venstre. Men bruker venstrehånda til alt annet.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 http://fluppy.org/index.php?id=3 ahahha! Lo godt når jeg leste det der 5362076[/snapback] Haha! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Skriver med venstre arm, skyter med venstre fot, men holder musa med høyre arm. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hva betyr det å være venstrehendt? At man bruker venstrehånd til diverse saker og ting? Isåfall synes jeg det er litt merkelig å si at man er venstrehendt, men å bruke høyrehånd. Mulig man er venstrehendt når det kommer til andre ting, men fortsatt litt teit å si det når vi snakker om dette. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Jeg er venstrehendt, men bruker høyrehånda... 2815854[/snapback] What he said. OT Jeg er Right-hand batsman (Cricket) Sparker fotball med høyre Tørker av rompa med høyre Kaster ball med venstre Skriver med venstre Skrur med venstre Endret 31. desember 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Hva betyr det å være venstrehendt? At man bruker venstrehånd til diverse saker og ting?5362643[/snapback] Som oftest snakker man om håndskrift-hånden, men andre ting som musehånd, ballkast-arm, masturbasjons-hånd, skruhånd, rompetørk-hånd osv. gjelder forsåvidt også. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 skriver med venstre, bruker mus med høyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå