shabador Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 [bizzaro answering-mode] Jeg er høyrehendt, og pusser tennene med venstre hånd... Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg er venstrehendt, men bruker høyrehånda. Interessant, ikke sant? PS: Noen som vil se noen bilder av når jeg holder musa? joda . samma for meg om man ser hånda de på pcn musa de egentlig men skal ikke stoppe deg :P:P bare teit og spørre om . Noe jeg finner enda mer teit er personer som ikke oppfatter sarkasme. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hva med å kjøpe mac? :!: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg skriver med venstrehånda, men klarer ikke å bruke musa med venstrehånda mi. Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg bruker rett å slett høyrehånda Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg husker en episode da jeg gikk på gymnaset i 89' . En jente i klassen hadde "Data" som valgfag, og hun var venstrehendt. Akkurat det året hadde skolen kjøpt inn nye pc'er, PC20 og PC40,med mus (Må minne om at "mus" var ganske nytt på den tiden..) og med Win3,1X. Første timen med de nye maskinene gikk læreren rundt for å instruere hvordan vi skulle manøvrere rundt i Windows. Da han kom til denne jenta husket han plutselig at hun var venstrehendt. Så han spurte henne høyt "Foretrekker du venstrehånds eller høyrehåndsmus?" Stakkars jenta ble rød som en plomme i ansiktet, samtidig som at hele klassen brøt ut i heftig latter Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Første jeg kom på når jeg leste; ''Hvordan holder venstrehendte musen'' var FEIL! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 venstrehendt - bruker mus på høyre hånd Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg er venstrehendt og bruker høyrehånda! Funker fett! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg er venstrehendt og bruker høyrehånda på musen. Jeg har pekefingeren på venstre museknapp, scrollen og knappene over og under scrollen. Langefingeren bruker jeg på høyre museknappen. Tommelen bruker jeg på sideknappene for å komme frem og tilbake. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Nice musematte, btw Lenke til kommentar
baremegigjen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Takket være en litt lei musearm har jeg lært meg å bruke venstrehånd på musa (er høyrehendt). Er kvitt problemene i armen, men bruker fortsatt venstrehånd hjemme. På jobb derimot bruker jeg høyre. Var litt stress i begynnelsen å trene meg opp med venstrehånd. Vanskelig å treffe riktig, og jeg brukte høyrehåndsoppsett så det ble mye feiltrykking. Bruker forresten metode nr 2. Nå er det bare en stor fordel å kunne variere. Sparer meg forhåpentligvis for musesyke i fremtiden! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 jeg bruker venstrehånda, høyrehåndsopsett på musa, langfinger på venstreknapp, pekefinger på venstreknapp, tommel på sideknapp (razer diamondback) kan bruke begge hendene i windows-bruk, men i spill MÅ jeg bruke venstre Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 skjevhend og bruker høyre, og vær gang jeg ser noen bruke venstre dør en liten del av meg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Venstrehendt, men bruker høyre handa.. Best og vende seg til det, da de beste musene er for høyrehendte Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg er venstrehendt og bruker høyrehånda! Funker fett! 2892335[/snapback] siste post før du megabumpa tråden var: 03/10-2004 : 19:38 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 er venstrehendt men bruker høyre jeg og... kan ikke forstå at noen klarer og bruke ventrehånda Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er venstrehendt og jeg bruler høyrehånda. Btw. jeg bruker pekefingeren til scrolling. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 høyrehendt, glad jeg ikke er venstrehendt: Har MX 1000. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg er venstrehendt, men bruker høyrehånda. Interessant, ikke sant? PS: Noen som vil se noen bilder av når jeg holder musa? 2815854[/snapback] Lol det kan tolkes feil Jeg er midtenhendt og bruker lilletåa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå