endrebjo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Jeg er venstrehendt og sitter her og lurer på hvordan man egentlig skal holde musen. 1. Jeg bruker høyrehendt-oppsett på museknappene og holder pekefingen på venstretasten og ingen på høyretasten (veldig deilig, behagelig og avslappende posisjon) 2. Jeg bruker høyrehendt-oppsett på museknappene og holder pekefingen på høyreknappen og langfingen på venstretasten. Denne måten er litt stressende og uvant siden jeg nå må bruke langfingen istedet for pekefingen på omtrent alle kommandoer jeg gjør med musen, den er heller ikke like behagelig som 1. 3. Jeg bruker venstrehendt-oppsett på museknappene (høyretasten har venstrefunksjon og motsatt) og holder pekefing på høyretasten (med venstrefunksjon) og langefingen på venstreknappen (med høyrefunskjon). Denne måten virker litt uvant og stressende siden jeg ikke er vant med denne håndstillingen. Hvordan holder dere andre venstrehendte der ute (jeg vet at dere finnes) mus en?? Endret 28. desember 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 bruk høyre hånda Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 bruk høyre hånda :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tror jeg ville gått for nr 3. ...Eller høyre hånda. Men så er jo jeg høyrehendt, prøvde å ta musa i venstre nå, det var helt fucked. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Søt musematte, forresten. Lenke til kommentar
joTAN Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er venstrehendt og bruker nr. 1 ! Som du sier: deilig og avslappende. joTAN Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Jeg er venstrehendt, men bruker høyrehånda. Interessant, ikke sant? PS: Noen som vil se noen bilder av når jeg holder musa? Endret 19. september 2004 av nkrystad Lenke til kommentar
arianar Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Bruker både høyre og venstre Når jeg bruker venstre bruker jeg metode nr. 2 Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er venstrehendt og bruker metode 1. Pussig nok satt jeg og tenkte på samme tingen litt tidligere i dag. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ca. alle venstrehendte jeg vet om bruker høyrehånda som musehånd. Husker en som bruker nummer 3. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Har nå lagt merke til at jeg bytter helt vilkårlig mellom 1 og 2, men 3'eren gidder jeg ikke å prøve mer på engang. ...pappa er høyrehendt og han bruker venstrehånde på musen Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er venstrehendt selv. bruker musa som normalt, dvs med høyre hånd. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jeg er venstrehendt men bruker høyrehånden like bra som en høyrehendt, eneste forskjell på meg å en venn er at jeg bruker pekefingern på scrollhjulet, å han langfingern Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg er venstrehendt, men bruker høyrehånda.. Har aldri tenkt over å bruke venstre Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Jeg greier helt fint å bruke høyrehånden også (kan faktisk spille CS, HL, MaxPayne 2 ol), men det har bare blitt en vanesak å bruke venstre. Når jeg er hos kamerater bruker jeg nesten alltid høyre (for å slippe ledningsstyr), men når de kommer hjem til meg begynner de med en gang å stresse med å flytte mus og ledning over på høyre siden. De har absolutt ingen kontroll med venstre hånden Endret 20. september 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg bruker høyrehanda jeg Lenke til kommentar
Lunitari Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 er også venstrehendt og bruker høyre.... og pekefingeren til scrolling. Kunne aldri tenke meg å bruke venstre, så klønete? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg er venstrehendt, men bruker høyrehånda. Interessant, ikke sant? PS: Noen som vil se noen bilder av når jeg holder musa? joda . samma for meg om man ser hånda de på pcn musa de egentlig men skal ikke stoppe deg :P:P bare teit og spørre om . Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg er venstrehendt, men ikke hardcore, jeg bruker høyrehanda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå