Føss Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jeg har et radeon 9200 på en PC og veldig ofte når jeg spiller (ikke så mye med cs) så blir spilet lagt ned og det kommer en melding om vpu recovery... dette skjer ikke når jeg setter en gigantisk vifte vesiden av PCen åpen, men d er veldig irriterende å ha sånn vifte! kan noen si meg hva jeg skal gjøre?? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 akkurat samme problem, tipper varmen overbelaster GPU eller no Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Skru av VPU Recovery i Kontrollpanelet? =) Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Skru av VPU Recovery i Kontrollpanelet? =) hvis det er så at GPU går varm, så er det IKKE å anbefales.. Siden problemet forsvinner hvis du setter en vifteved siden av kab, så foreslår jeg at du bruker en 1-200 kr på en GPU kjøler =) Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Prøv å klokke ned skjermkortet 10%. Mindre varme, men uten det helt store ytelses tapet. Lenke til kommentar
Ygdrazil Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har hatt samme problem selv med mitt 9800pro. Løste dette ved å mekke bedre kjøling på kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå