Carnifex Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jo? Den ser jo drit fet ut! Men det blir vel 6260 på meg Helt enig med deg. Denne likte jeg virkelig utseende på. Stor fare for at jeg vil forsøke å få meg denne Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Nei, fysj! Holder meg til SE Hadde tenkt til å droppe Nokia helt etter at jeg kjøpte T610 jeg også, men prisene til Nokia er mye bedre enn SE (bare se S700 f.eks.), og telefonene begynner også å se bedre ut. Ser ut som om finnene har skjønt alvoret Må innrømme at jeg aldri har hatet en telefon mer enn T610'en min. Tror det skal ekstreme endringer til før jeg kjøper SE igjen. Men det er jo mye smak og behag. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Minnekort selfølgelig! Lenke til kommentar
kemper Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Minnekort selfølgelig! Har søkt meg gjennom store deler av nettet, hvor har du fått bekreftet dette? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Minnekort selfølgelig! Har søkt meg gjennom store deler av nettet, hvor har du fått bekreftet dette? PepsiCo snakker nok desverre tullball. Lenke til kommentar
kemper Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Regnet med det. Virker jo ikke som om Nokia har kommet med noe selv, synes det er ganske merkelig.. Hva gjør at de holder tilbake informasjon når de først lanserer en telefon? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 er ansatt på expert bonus, en kollega fortalte det. skal kanskje kjøpe den selv, med rabatt. hehe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 med andre ord. ingen sikker kilde. Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Den har ikke minnekort. Den har dæven dåtte meg ikke kommet enda. Dette er lattis av Nokia. På tide at den snart kommer ut, Selv sett dette på nokia.no sin demo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå