knutby Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Prøver å finne en gammel grøsserfilm som jeg så for rundt 5 år siden.. Vet ikke når den ble laget. Handlingen var om en jeng med mennesker som kommer til ei øy av en eller annen grunn. På øya finner de en betong bunker som er helt forseglet. Når de endelig har sprengt den opp finner de ut at det er et slags kamelon rommvesen inni der som dreper alle sammen. De finner også en gubbe som bor i et hull i bakken for å slippe unna vesenet.. Husker bare at det var en skummel film. Noen som vet tittelen? Nei det er ikke predator. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Om det går en stund og du ikke får svar her, anbefaler jeg deg å legge et innlegg på message board'ene i imdb også. Der har de hjulpet meg mang en gang med titler Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har sett den før. Og den var skikkelig bra. Men husker ikke hva den heter. Si fra når du vet tittelen da. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Har sett den før. Og den var skikkelig bra. Men husker ikke hva den heter. Si fra når du vet tittelen da. Vet du noe om den untatt handlingen? noen navn? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Du kan og søke etter 'plot' på imdb. http://www.imdb.com/search På 'Word Search' velger du plot, og søker etter et ord du tror vil stå i oppsummeringen av plottet. Endret 20. september 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå