SunSun Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 hallo. jeg tror jeg har sendt inn ett slikt spm fra før av, men gidder ikke å lese gjennom den nye inndelingen. jeg lurer altså på: hvordan ordner jeg meg en e-postoppsettet. finner det men hva skal stå hvor hvis dere skjønner. og gjør meg en tjeneste: ikke skriv inn det dere tror. jeg vil ha ''erfarne'' svar. og gjerne hva som skal stå hvor Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du finner dette på din operatørs hjemmeside som oftest. Hvis du har Telenor sjekk www.telenormobil.no Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvem har du mail fra? telenor/online mail? netcom mail? start,hotmail osv.. Lenke til kommentar
SunSun Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 hei ja. har nestn fiksa et nå. men jeg finner ikke ut hva jeg skal skrive under svar-adresse og bruker-id. Hjelp!!!! Lenke til kommentar
SunSun Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 netcom er det jeg har Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 bruker id er jo den brukeren du har da??? har du ingen e-post fra før kanskje? Mobilen bare laster ned en kopi fra den adressen du allerede har forstår du f.eks hvis du har [email protected] er bruker id'n megselv. Vet ikke hva som skal stå på svar-adresse, men går ut i fra at det er din adressae bare Lenke til kommentar
SunSun Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 det er5 det jeg har gjort. men jeg får da som svar av mobilen min at ingen konto er aktivert. når jeg aktiverer den funker den liksom ikke?? det går i spinn for meg. er skikkelig pissed off p.g.a dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå