Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har et bare filmer som jeg skulla ha lagt inn på pc'n som backup. Så da har jeg noen spørsmål angående det; Når man ripper en dvd, blir den da lagret som en fil like stor som på dvd'n? Eller kan jeg få den mindre i en annen format? Og har dere et program til slikt å anbefale? Takker for svar. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg tror det kommer ann på programmet du bruker. Det finnes kanskje et program som komprimerer filmen fra dvd-platen.. På videohelp.com ligger det masse guider og programmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ok. Men finnes det et lite enkelt program som kan rippe å komprimere filmen til divx eller noe lignende med bra kvalitet? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Easydivx er et utroli enkelt program som gjør dvd ripping t en lek...=) trenger bare de rette codekene... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hva med autoGK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå