Gå til innhold

Chess har egne priser for sms til utlandet

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Tror her Vollvik har skrytt noe stort her, for på dette feltet er det NULL fremgang!!

:hrm:

En ting er at de har ulike priser på meldinger til utlandet, dette er fair om de bare opplyser om dette klart og tydelig. Men om han prøver å overbevise folk om at "dette skal chess gjøre noe med, vi skal være de ALLER billigste" så må han følge opp saken også.

:mad:

Lenke til kommentar

Snpppy: jepp, jeg ringte inn og har fått svar på dette, kodene står for hvilke land du var i når du sendte meldingen

Ellers, jeg tar tilbake det jeg sa at det ikke har vært noen fremgang i saken, for prisen er satt ned med ett øre!!!! :thumbdown:

Koster nå 1,48

Tragisk, er det slik man gjør for å holde det man lover, setter ned 1 øre, da har man jo i teorien satt prisen ned... :nei:

Må si jeg begynner å bli oppgitt over Chess, og for et år siden var jeg veldig fornøyd (skaffet dem mange kunder jeg)

Lenke til kommentar

Bare gå over til hvem som helst utenom Telenor og Chess da, så slipper du å tenke på at det koster mer å sende sms til utlandet. Jeg er veldig fornøyd etter å ha gått over til Mobyson. Med dem betaler jeg 44 øre for hver sms jeg sender, uavhengig av hvilket land den skal til. Dette er veldig nyttig for meg, siden jeg har familie og venner i flere land. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...