tigergutten Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Okey, viste bare ikke om du regnet med at de kom til å senke prisene for å konkurere på dette området også, men da har du jo en politelig kilde. Venter i spenning Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Tror her Vollvik har skrytt noe stort her, for på dette feltet er det NULL fremgang!! En ting er at de har ulike priser på meldinger til utlandet, dette er fair om de bare opplyser om dette klart og tydelig. Men om han prøver å overbevise folk om at "dette skal chess gjøre noe med, vi skal være de ALLER billigste" så må han følge opp saken også. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 "SMS R GR"...? Aner ikke hva det betyr. Når jeg har vært i utlandet og har sendt sms står det slik på regningen min. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Snpppy: jepp, jeg ringte inn og har fått svar på dette, kodene står for hvilke land du var i når du sendte meldingen Ellers, jeg tar tilbake det jeg sa at det ikke har vært noen fremgang i saken, for prisen er satt ned med ett øre!!!! Koster nå 1,48 Tragisk, er det slik man gjør for å holde det man lover, setter ned 1 øre, da har man jo i teorien satt prisen ned... Må si jeg begynner å bli oppgitt over Chess, og for et år siden var jeg veldig fornøyd (skaffet dem mange kunder jeg) Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Bare gå over til hvem som helst utenom Telenor og Chess da, så slipper du å tenke på at det koster mer å sende sms til utlandet. Jeg er veldig fornøyd etter å ha gått over til Mobyson. Med dem betaler jeg 44 øre for hver sms jeg sender, uavhengig av hvilket land den skal til. Dette er veldig nyttig for meg, siden jeg har familie og venner i flere land. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Jepp, tror jeg skal dette, begynner å bli lei av bare snakk nå... Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 fant ut her om dagen at det ikke kosta noe med netcom. Lurte litt for jeg hadde ikke blitt fakturert for et par utenlandsmeldinger. Men det viser seg at det er samme pris, rett og slett genialt Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jepp, det stemmer. Som sagt så er det kun Telenor og Chess som tar ekstra for å sende sms til utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå