Nimda Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Hei jeg har en smc barricade 7004br. Jeg lastet ned firmware fra smc sin side og fulgte instruksjonene, men når jeg trykker på update står det at et er feil fil. Hva er galt? Firmwaren som jeg bruker nå er 1.93p. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Sikker på at du har lastet ned korrekt fil da? :smile: Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 ja tror det den heter "BR194a.BIN". og jeg lastet den ned fra smc sin side. Forresten dritkult at j fikk svar så fort midt på natta Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Hmmm....skal være korrekt fil det.Prøv å last den ned på nytt. Pakk den ut og gå til Toolbox->Firmware Upgrade. Finn filen du pakket ut og trykk ok. Det SKAL funke. Kan være noe bug fra siste flashing kanskje, eller du kan prøve å slå av og på routeren før du prøver å flashe. Jeg hadde ikke noe problem med å få lagt den inn forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå