dritdeilig.com Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Er Sapphire Radeon serien dårlig i OpenGL? Merker tydelig at skjermkortet ikke liker Counter-Strike, osv. Ikke at det er lite FPS men.. Blir litt irritert når det faller ned på 30 fps i CS Men etter litt finpussing, inne i kontrollpanelet, og litt overklokking med ATITool får jeg rundt 6100 på 3dMark03. Ganske stolt av å bare ha brukt 1800 kroner på det.. hehe.. takk Endret 19. september 2004 av dritdeilig.com Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 pssst, BF er ikke OpenGL. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har du stilt inn slik at på opengl er den på "preformance" og ikke midt i mellom slik som den er standar. En kompis hadde rundt 60fps i snitt før han endra på det. Nå har han stabilt 100fps. (Han har 9600XT) Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Ati yter ikke bra i CS på grunn av drivere, ikke kort. Hvis du laster ned Omegadrivere og bruker gamle versjon av OpenGL skal du lett få et par hundre fps, og ikke mindre enn 100 IKKE nødvendig å stille til Performance, da ser det bare rotte ut. Endret 19. september 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 aha! skal laste ned nye drivere nå jeg! får håpe dette funker bra! er disse omega driverne noe dårligere,ustabilere en catalyst driverne? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Omegadriverne er mer stabile i eldre spill, og like stabile i nyere spill Lenke til kommentar
trygvelo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Synes Omega er bedre enn de vanlige driverne jeg, bruker bare det for tiden. Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) ok! ehm. og bruker gamle versjon av OpenGL? Hva mener du? Endret 19. september 2004 av dritdeilig.com Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ok! ehm. og bruker gamle versjon av OpenGL? Hva mener du? Valg i inst. av OMega Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 fant det ut men jeg synes ikke omega driverne var noe spesielt bedre! men,men skal ha dem innlagt i allefall..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå