rlz Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Tja, tenker jeg går for medium jeg. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Medium. 83 innlegg, om "Hvordan liker du biffen din stekt?", huff. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Medium. 83 innlegg, om "Hvordan liker du biffen din stekt?", huff. Søppel er søppel. Får lage en egen kategori om mat da vettu.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er det egentlig mulig å få tak i god biff i butikkene her i Norge? Nordfjords biffer er riktig møre og gode, mye bedre enn Gildes. Rema er eneste forhandler av Nordfjord, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Er det egentlig mulig å få tak i god biff i butikkene her i Norge? Nordfjords biffer er riktig møre og gode, mye bedre enn Gildes. Rema er eneste forhandler av Nordfjord, så vidt jeg vet. "Mørnet entrecote" er veldig god. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Biffen skal være blodig og god Dem som sier den blir seig når den er blodig har ikke smakt ekte god utenlandsk biff. Norsk biff fra 10 år gamle utmelka mekekuer smaker fjøs i forhold til biffer man får kjøpt feks i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå