Dr. Mobius Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg byr på middag hos meg neste gang dere er i nærheten! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg byr på middag hos meg neste gang dere er i nærheten! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 en biff skal være godt stekt men ha litt rødt kjøtt. da er det DIIIIIGEE ^^ Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 biffen skall helst være tyn og rosa inni Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 biffen skall helst være tyn og rosa inni Tyn? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 peppered steak ownz beef 'n everything else. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Emnet forklarer alt. Jeg liker den medium-rare. Biff er både god of sunn mat.... men desverre kjempedyrt! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Emnet forklarer alt. Jeg liker den medium-rare. Biff er både god of sunn mat.... men desverre kjempedyrt! Ja. Men skal man spise det så må man "handle stort". Ikke noe gilde her i gården. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Biff er oppskrytt snobbe mat. Biffen må man tygge seg ihjæl på for å få den ned, ialfall der jeg har spist biff. Vell, jeg tar alltid medium da. Da har ikke du fått god biff.... Anbefaler Big Horn Steak House for en god biffmiddag... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Emnet forklarer alt. Jeg liker den medium-rare. Biff er både god of sunn mat.... men desverre kjempedyrt! ...hvis du bare må ha indrefilèt, ja.... entrecôte er ikke særlig dyrt... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Heh, er nok kun Well Done som duger for meg. Testet en medium for en stund siden, ikke npe særlig i det hele tatt. Var seig og creepy. KAN ha vært stedet og kjøttet, men jeg kommer nok ikke til å prøve igjen på hverken stedet eller måten. Skal kun bestilles fra kafeen Egon på Well Done heretter ja, der/da smaker den HIMMELSK! Bestilte en sånn 400g entrecotê-sak eller noe der.. Mhmmmmmmm... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ' date='19/09/2004 : 22:09'] Emnet forklarer alt. Jeg liker den medium-rare. Biff er både god of sunn mat.... men desverre kjempedyrt! ...hvis du bare må ha indrefilèt, ja.... entrecôte er ikke særlig dyrt... hva er forskjellen på de to...? Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kommer fra forskjellige deler av kua Lenke til kommentar
arianar Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Medium well eller well done. Men spiser stort sett ikke biff. Bedre med en burger synes JEG. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Eller gå på Hereford i København. DER kan de biff. Indeed. Der eller på "Den Smekkre Stuve" eller hvordan farsken det skrives. Uansett sinnsykt god biff der. Og forresten, medium. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Åt på noen resturanter i USA... Har aldri smakt bedre biff.... aahh deeeiiilig! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Åt på noen resturanter i USA...Har aldri smakt bedre biff.... aahh deeeiiilig! Jeg vil og skal til USA. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 indrefilet er den fineste delen av oksen. det vil si at kjøttet ofte er veldig mørt og "rent". entrecoté er litt mer fett i.. det gir dog mer smak. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Biffen er best når den er stekt medium eller medium-rare. Synes det er skikkelig godt når den er god og rød inni. Man må nesten ha bakt potet eller noen gode kokte poteter til, da blir det perfekt. Kan forresten nevne at norsk biffkjøtt ikke er det beste i verden. Pleier å være noe seigere enn en del av det som kjøpes andre steder. Men drar du på en skikkelig restaurant så får du forhåpentligvis bra kjøtt uansett. Beste biffene fåes i USA -Zlatzman Edit: Glemte å nevne at dersom det er godt kjøtt så smaker det veldig godt med lite eller ingen saus på. Og uansett skal det ikke være berneaise (stavet riktig?) saus. Endret 19. september 2004 av ZLatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå