ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Emnet forklarer alt. Jeg liker den medium-rare. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Eh. Så lenge den smaker biff så er det helt ok liksom.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Rare Medium-rare Medium Well done. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvorfor i helvete skal alt være så avansert!? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Hvorfor i helvete skal alt være så avansert!? Fordi det er folk som bare ikke spiser grandiosa hele uka. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) absolutt ingen tvil her. well done er det eneste som duger. medium og nedover blir for blodig og seigt. gjennomstekt biff med fløtegratinerte poteter og vitløksbaguett , + en feit bærnessaus finnes ikke noe bedre enn det Endret 22. september 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Biff er oppskrytt snobbe mat. Biffen må man tygge seg ihjæl på for å få den ned, ialfall der jeg har spist biff. Vell, jeg tar alltid medium da. Endret 19. september 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 det må være medium. Den skal være akkurat så stekt at den ikke er blodig, men veldig saftig. Også må det rives sitronskall oppå. Ved siden av må det være hvitløksbaguetter, helst med hvitløkssmør. Kravstor?!? neppe, bare bestemt. Og ja, jeg lager maten selv!!! Vil man ha noe gjort skikkelig må man gjøre det selv Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Og ja, jeg lager maten selv!!! Vil man ha noe gjort skikkelig må man gjøre det selv Eller gå på Hereford i København. DER kan de biff. Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Driter i åsn biffen er.Spiser den rå jeg ellers griller jeg den istykker... neida men jeg hakke peil på biff så jeg satser medium jeg Hater løk og bærnesaus og nesten alt annet gud skapte mens han kjedet seg Rein biff er da n 1 Edit:faen jeg gjorde en feil lol Endret 19. september 2004 av InFlamE Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 en god biff er ikke seig fordi om den er blodig eller medium stekt. og hvis man må tygge seg ihjel for å spise den er den enten ikke riktig stekt, eller så er kjøttet av dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 en god biff er ikke seig fordi om den er blodig eller medium stekt. og hvis man må tygge seg ihjel for å spise den er den enten ikke riktig stekt, eller så er kjøttet av dårlig kvalitet. Hør på professoren. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 det må være medium. Den skal være akkurat så stekt at den ikke er blodig, men veldig saftig.Også må det rives sitronskall oppå. Ved siden av må det være hvitløksbaguetter, helst med hvitløkssmør. WORD!! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Og ja, jeg lager maten selv!!! Vil man ha noe gjort skikkelig må man gjøre det selv Eller gå på Hereford i København. DER kan de biff. det skal jeg huske neste gang jeg skal på Roskilde festivalen Er alltid innom Køben da Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 det må være medium. Den skal være akkurat så stekt at den ikke er blodig, men veldig saftig.Også må det rives sitronskall oppå. Ved siden av må det være hvitløksbaguetter, helst med hvitløkssmør. *Bow down and praise!* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Biff er nam-nam. Og den skal være litt blodig, på grensen til å bli grå - uten å være det. Ellers kan jeg nevne at Nordfjord har ypperlige kjøttprodukter, og spesielt biffene er av bedre kvalitet enn Gildes. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Biffen skal være medium, det skal ikke renne blod av den, men den skal heller ikke smake svidd. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Medium. Big horn steak house på aker brygge = NAM! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 liker den stekt av meg selv, da får jeg den akkurat slik jeg vil ha den. En plass mellom medium og godt stekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå