White Fox Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) hei Jeg har en del mpg filer som jeg ikke får spilt av i divx player eller windows media player. jeg trenger derfor ett program som kan brukes til å konvertere mpg til avi (eller lignende filtype som kan spilles av i divx player) Hvis dette ikke er mulig så trenger jeg ett program til å spille av mpg filer i. Noen som har noen tips?? Endret 19. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Først ville jeg funnet ut om filen var skadet eller hvilket codec den har (med Gspot). Hvis du trenger en god video converter, ville jeg anbefalt Vidomi eller #1 Video Converter. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Først ville jeg funnet ut om filen var skadet eller hvilket codec den har (med Gspot). Hvis du trenger en god video converter, ville jeg anbefalt Vidomi eller #1 Video Converter. hvorfor skulle den være skadet?? er gspot et program som finner ut hva slags codec forskjellige filer har?? Konverterer video converter alle typer filtyper. Har du noe "video" program som støtter mpg??? Hadde vært fint med noen linker Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 http://www.winmpg.com/ denne konvertere mellom litt av hvert Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Virtual Dub, fungerer fint for meg Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Den kan være skadet fordi du ikke klarer å åpne den...Hvis det en en mpeg1 eller 2 fil skal både divx-spilleren og wmp kunne spille den av. Har du installert noe codec pack? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Den kan være skadet fordi du ikke klarer å åpne den...Hvis det en en mpeg1 eller 2 fil skal både divx-spilleren og wmp kunne spille den av. Har du installert noe codec pack? Nei.. hva slags codec pack kan jeg installere. Finner dette programmet ut hva slags codec det er? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 http://www.k-litemegacodecpack.com/ Last ned 'K-Lite Mega Codec Pack'. Den har alle nøvendige codecs, pluss programmer som Gspot som, ja, forteller hva slags codec en film-fil har. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) http://www.k-litemegacodecpack.com/ Last ned 'K-Lite Mega Codec Pack'. Den har alle nøvendige codecs, pluss programmer som Gspot som, ja, forteller hva slags codec en film-fil har. takk. Dette virker som ett skikkelig bra program. Det står at jeg installerer xvid og divx, men de er jo ikke der. Finner bare gspot, media player classic og bsplayer jeg. Så når jeg bruker gspot og finner ut at en fil har xvid som codec og deretter "play with associated player" så kommer den bare opp i winamp som jeg hadde innstallert fra før. hvor er xvid og divx playeren?? Edit: hvilke filer spilles av i bsplayer?? Endret 20. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) vet du dette thompzen?? Endret 21. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 DivX og Xvid er bare codecs, ikke programmer. BSplayer er en flott videoavspiller som spiller av alle videoformatene og har mulighet til å legge til tekster til filmene. Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det kan hende filene er i mpeg2 format. Dette spiller hverken Divx player eller Media Player uten ekstra software. Har du forsøkt WinDVD eller PowerDVD? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvis de er i MPEG2 format skal de være himla store... Uansett sier han at filmen er XviD, noe de fleste filmer man laster ned nå for tiden er. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Hvis de er i MPEG2 format skal de være himla store... Uansett sier han at filmen er XviD, noe de fleste filmer man laster ned nå for tiden er. Så xvid og divx spilles av i bsplayer? Hadde jo divx player før da(ja.. PLAYER) Edit: noen som har en "oppskrift" på hvordan man legger til tekster til filmene? Endret 21. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 BSplayer spiller av disse, ja. Det finnes en videospiller som heter DivX-player e.l, ja, men DivX er i hovedsak et codec. Tekster finner du på www.divxsubtitles.net (må registrere deg, men det er gratis og det er mange norske tekster der). Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) BSplayer spiller av disse, ja. Det finnes en videospiller som heter DivX-player e.l, ja, men DivX er i hovedsak et codec. Tekster finner du på www.divxsubtitles.net (må registrere deg, men det er gratis og det er mange norske tekster der). Hvorfor spiller ikke da gspot filene av i bs player?? Den spiller dem jo i winamp istedenfor. Edit: Hvordan legger jeg til de nedlastede tekstene til filmene?? gjelder de for xvid også?? Endret 22. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå