OpusNR1 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg tenker på å kjøpe meg en chip til xboxen min, har versjon 1.4 tror jeg, så kompabilitet skulle ikke være noe problem. Nå har jeg vært på mange forum for å prøve og finne ut hvilken jeg burde kjøpe, men klarte ikke å bestemme meg siden alle har forskjellige meninger. Jeg så at en del sa at man burde vente til Xecuter 3 kommer og jeg så på xbox-scene at den hadde en del funksjoner ja. Er det noen som vet når den kommer? Og har den mer å by på enn feks. Xenium ICE? Og hvordan er det med "OS" til chippene, er det forhåndsinstallert? Lenke til kommentar
langmann Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Stod vel noe om at den kom i slutten av september på forumet til teamxecuter. Har vanskelig for å tro at det er verdt å vente et halvt år på denne chippen som enkelte har gjort, men men.. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har nå skaffet meg xbox i det siste og driver og vurdere mod. Har funnet ut av Avalaunch Dashboard er det som gjelder. Har "overtatt" etter EvolutionX og er vistnok mer innholdsrik. Den krever executer bios. For min del ser det ut som den versjonen som er i dag av executer 2.3b? holder mer enn nok til meg. En slik mod kan vistnok også få gjort i osloområdet for en billig penge. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 har 2.3 pro, gjør det meste. kjører evox dash og avalaunche, xbmp, backups, ny disk...osv vet faktisk ikke hva 2.6 eller 3.0 har som jeg faktisk har bruk for Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Mazeking prøv XBox Media Center, kanskje du vil like den link: http://www.dinside.no/php/art.php?id=84151 Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Nei, det er ikke noe vits å vente, xecutor som er nå fungerer bra, stabilt som faen. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) EDIT: Elendige forum, at det ikke er mulig å slette egne poster er latterlig. phpBB knuser den driten her. Endret 24. september 2004 av odex Lenke til kommentar
Panter Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Jeg så at en del sa at man burde vente til Xecuter 3 kommer... Er det noen som vet når den kommer? Jeg har fått mine ihvertfall.. :-) Edit: de er ikke mine, bare tulla.. Endret 27. september 2004 av Panter Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 EDIT: Elendige forum, at det ikke er mulig å slette egne poster er latterlig. phpBB knuser den driten her. Agree Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg så at en del sa at man burde vente til Xecuter 3 kommer... Er det noen som vet når den kommer? Jeg har fått mine ihvertfall.. :-) Tøft! Hvordan fungerer den. ER du fornøyd? Fått testa LCD mod med nytt frontpanel? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Mazeking prøv XBox Media Center, kanskje du vil like den link: http://www.dinside.no/php/art.php?id=84151 Ai ai! Mektig imponert! Lenke til kommentar
Panter Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tøft! Hvordan fungerer den. ER du fornøyd? Sorry, men trodde alle xbox-interesserte holdt seg oppdatert på xbox-scene.com og kjente igjen bildet derfra.. Så sorry, chippene er nok ikke mine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå