Pomfri Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 1 stk. Produksjon og testing av PC (På lager 100+) De som tester ol. på f.eks. Komplett kan bare teste en gang? Etter det må det skaffes nye Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 FORT! Maxtor eller Seagate? Maxtor med 80gig, 8MB Cache, eller Seagate med 2MB? Er Maxtor ok disker? Hva bør jeg velge? :S Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 jeg har maxtor, den bråker mye (ihvertfall min!!!) Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 De mulitfunksjons skriverene fra elkjøp, expert etc er jo sikkert gode nok til hennes bruk og de er billige. Ja. Kjøpte selv en HP ettellerannet 2125(?) til foreldrene mine. Den er så enkel å bruke at selv mamma klarer det uten problemer. Genialt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 jeg har maxtor, den bråker mye (ihvertfall min!!!) Det ble en Seagate med 2MB cache. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 bra valg, bråket fra maxtoren ville gjort henne gal Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det ble en Seagate med 2MB cache. 2MB cache velg heller en på 8mb kommer ikke til og merke noe som helst forskjell fra støy nivået Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 2MB cache velg heller en på 8mb kommer ikke til og merke noe som helst forskjell fra støy nivået Men det er ikke sikkert at hun kommer til å merke noen som helst forskjell på ytelsen heller. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Netshop har ikke Seagate med 8MB cache i pc-byggeren, hadde de hatt det hadde jeg selvfølgelig valgt det. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Seagate 2 mb er mer enn bra nok......... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Netshop har ikke Seagate med 8MB cache i pc-byggeren, hadde de hatt det hadde jeg selvfølgelig valgt det. Trenger jo ikke bygge den i pc-byggeren, er jo bare å sende en mail så setter de jo sammen uansett. Lenke til kommentar
Subwoofah Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hvis pcen skal funke noen år ville jeg bytta ut maxtor disken i en western digital/seagate Og en annen ting, selv om pcen ikke skal bli brukt veldig mye, er det viktig å ha en "god" skjerm. Men det kommer såklart oxo på hvor mye penger man vil legge i det. Ellers ser det bra ut Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Nå er jeg faktisk slik en gammel mann selv, og støtter de som sier at man skal legge penger i skjerm. En PC til fire tusen holder i lange baner, kommer ikke noe nytt OS på minst tre år enda. Skjermen beholder man jo som oftest lenger enn maskinen. Billigere maskin, og dyrere skjerm! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg er av den eldre generasjonen jeg også - så jeg sier "VERN OM DE ELDRE!!!"......kjøp en bra skjerm.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Too late now. Uansett, maskinen kommer ikke til å bli brukt mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå