stian2k Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Heisann... Skal kjøpe meg høytalere nå... Noen som vet hvor jeg kan få tak i Eltax Millenium 500???? De solgte dem på komplett før, men nå har de de ikke lenger . Noen som vet hvor jeg kan få tak i dem??? på forhånd takk... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Heisann... Skal kjøpe meg høytalere nå... Noen som vet hvor jeg kan få tak i Eltax Millenium 500???? De solgte dem på komplett før, men nå har de de ikke lenger . Noen som vet hvor jeg kan få tak i dem??? på forhånd takk... vill ikke ha noen andre da ? har hørt at de ikke er så gode, se på www.ljudia.no eller www.hifiklubben.no Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Her er noe http://www.monsieurprix.com/listing/gen/J000016550.html Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Her er noe http://www.monsieurprix.com/listing/gen/J000016550.html Mener du at han skal bestille seg høyttalere fra Frankrike? :!: Frakten blir jo 10 ganger høyere en prisen på høyttalerne. Endret 19. september 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Heisann... Skal kjøpe meg høytalere nå... Noen som vet hvor jeg kan få tak i Eltax Millenium 500???? De solgte dem på komplett før, men nå har de de ikke lenger . Noen som vet hvor jeg kan få tak i dem??? på forhånd takk... De Eltaxene er bare møkk for å si det rett ut.Råder deg til å kjøpe noe bedre. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Han ser jo etter Eltax høyttalere, ikke noe annet! Så hvorfor bare si at det er dritt og sende han videre til Hifiklubben...? Tror ikke de selger de høyttalerene mer i Norge, jeg kan ikke finne dem jeg heller. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Så hvorfor bare si at det er dritt og sende han videre til Hifiklubben...? Fordi det er det mest humane å gjøre. Bortsett fra at han får mer for pengene hos Ljudia eller Eltek selvfølgelig Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hvis du vill ha lyd uten og legge mye penger i det er eltax bra nåkk det til de fleste. En jeg kjener har prøvd en del eltax høyttalere og de duger de til prisen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hvis du vill ha lyd uten og legge mye penger i det er eltax bra nåkk det til de fleste.En jeg kjener har prøvd en del eltax høyttalere og de duger de til prisen De duger til den prisen hører jeg det er mange som sier, men synd de ikke er å få tak i lenger Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei Coop OBS i Stavanger hadde disse høytalerne for ikke så lenge siden. Mulig at det er noen OBS foretninger i landet som fortsatt har dem. Jeg kjøpte mine der for 995,- og er godt fornøyd med lyden (i forhold til prisen) og har ikke hatt noen problemer med dem, men så spiller jeg ikke bånn gass heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå