pc-bruker Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 hei, Jeg har et vanlig problem som jeg har forsøkt å søke svar på uten at jeg fant akuratt det jeg lette etter. Jeg har et gammelt geforce 2mx skjermkort. Det jeg ønsker er at jeg kan vise film på skjerm 2 (ingen film her (tv'en) når denne står som ut-enhet 2). Jeg er klar over at dette ikke er et problem dersom jeg setter tv'en som standard enhet, men jeg bruker utvid til 2 skjermer funksjonen og ønsker å jobbe på dataen samtidig som jeg kan vise film på tv'en. Dersom tv'en er standard enhet blir alle ikoner liggende under filmen, noe som ikke er særligt praktiskt, samt at alle programmer blir åpnet der. Jeg bruker power dvd 5 som film fremviser. Noen som vet hvordan man kan få film på skjerm 2 (ikke standard skjerm)? Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Featuremode er kanskje løsningen på problemet. Står en liten beskrivelse av hvordan det funker i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233424 Lenke til kommentar
pc-bruker Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 takk for svar. Jeg tror uansett jeg må laste ned ny driver til mitt skjermkort (om det er mulig til mitt gamle kort) om jeg skal få feature mode til å virke. Men jeg fant uansett ut at det gikk an å sette secondary enhet som preffered avspillingsskjerm inne i power dvd. Jeg visste at det var en slik funskjon der, men å finne frem til innstillingen i dette programmet er ikke spesielt enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå