t_olsen_82 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 har ofte noen mapper på pcen som jeg ikke får slettet.. degt gjelder en mappe xerox og noe annet. når jeg prøver å slette det får jeg bare mld om at den er i bruk og ikke kan slettes..? vet noen hvordan man kan slette slike mapper? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ofte kan dette gjøres ved å slette mappen i Command Prompt. Kommandoen er "del" etterfulgt av mappenavnet. Lenke til kommentar
t_olsen_82 Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 comand promp? å det var??? har ikke så veldig mye peiling skjønner du? må nok forklares noe mer nøyaktig en det hjaa Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) "Command Prompt" er kjent som "Ledetekst" i den norske utgaven av Windows. Altså: Trykk Start - Programmer - Tilbehør - Ledetekst. Da kommer det opp et svart vindu som ser omtrent slik ut. Så blar du deg frem til mappen som skal slettes og skriver "Del ****" (uten anførselstegn, der **** er mappenavnet). Du får gi beskjed om det er noe du ikke forstår. Endret 21. september 2004 av Antikapitalist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå