IceHunter Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jeg har mange commandoer til "shutdown" i CMD!mn ingen funker!!hvorfor? har noen en commando som de vett funker`??? mvh icehunter Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er ikke alt+F4 like enkelt som å skrive i cmd?? Eller bare start - slå av datamaskinen? Hvorfor gjøre ting mer komplisert enn det de trenger å være? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 skriv shutdown -s Lenke til kommentar
BigDaddy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Skriv "shutdown ?" Tror ikke shutdown funker på ME/9X Lenke til kommentar
IceHunter Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Er ikke alt+F4 like enkelt som å skrive i cmd?? Eller bare start - slå av datamaskinen? Hvorfor gjøre ting mer komplisert enn det de trenger å være? jeg mener : shutdown -m \\brukernavn -s !! sånn at du slår av andre maskiner på nettverke!! det klare jeg ikke! jeg har mange commandoer men alle står dår ingen tilgang eller finner ikke nettverks bane!! hva er problem?har noen en som de vet funker?!?!?! mvh IceHunter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Tror nok det er "ingen tilgang"... Hehe. Du må vel ha en spesiell tillatelse fra datamaskinen du skal skru av Edit: om du skriver \\brukernavn og maskinen ikke heter det så skriver du jo feil... Endret 20. september 2004 av Slettet+432 Lenke til kommentar
IceHunter Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Tror nok det er "ingen tilgang"... Hehe. Du må vel ha en spesiell tillatelse fra datamaskinen du skal skru av Edit: om du skriver \\brukernavn og maskinen ikke heter det så skriver du jo feil... hahahhaha...okey shutdown -m \\<brukernavn> -s ! fatte nå? jeg mente bare at du skulle sette inn brukernavne til maskinen der!! hehe.. mn jeg har skrevt inn her før om LAN moro å da var det noen som sa at jeg skulle skrive shutdown -m \\<brukenavne> -s i CMD å da skrudde jeg av andre maskiner!å jeg vet at du kan slå av maskiner på LAN uten noe eksta tillatelse! så jeg lurer på hvordan?!?!?!?!?!!?!?! takk for alle svar! mvh IceHunter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det heter ikke brukernavnet til maskinen, men maskinnavnet... Likevel... takk for tipset, dette skal testes!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå