eranro Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Lurer på om jeg kan justere opp partisjonen med windows XP på.. Uten å måtte formatere den. Angrer på at jeg bare tok 5 gigs til C:-disken... XP trenger etterhvert mer. Har ikke lyst til å formatere.. Har hatt den gående i ett år nå uten problemer, så det er altfor stor jobb å måtte få den opp slik som jeg har den nå. Lurt å bruke Partition Magic? Eller har dere noen andre prog å anbefale? Hvor stor risiko tar jeg? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har du muligheten til å bruke Partition Magic er det ikke noe i veien med det. Det er akkuratt den programvaren du trenger for å utføre det du vil ha gjort. Men ha alltid backup! En slik operasjon kan ikke sies å være helt sikkert eller opp til "factory specs", mye kan gå galt Husk å sjekke og defragmentere disken din før du setter igang. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det er et alternativ, Norton Ghost. Det er veldig sikkert, lite risiko for å miste noe. Men konseptet er noen ganger litt vanskelig å forstå når man ikke har brukt det før, så hvis du kjenner PM så kan det være like greitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå