potetskrell Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Heinz smaker eddik! Nei rød idun er best Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 huff den gule ser jo ut som noe som kunne kommi fra tarmen eller no ... rød ketchup. og spessielt chilli er så jævli digg på hamburger. mm blei sulten bare ved tanken jeg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Heinz smaker eddik! Nei rød idun er best Eddik? Lenke til kommentar
arianar Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Rød ketchup fra Heinz OT: Og French's Sennep eller Slotts Sennep Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Lever den gule enda altså? Den er i de fleste hjem , men det er for det ingen har spist den :!: Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 man skall ikke tilsøle noe så hellig som en grandis med sånt gris som ketsjup(verken gul eller rød) For min del kan du drite på grandissen din. :!: Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg er ganske old school, så blir nok rød cat sup. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hva som helst så lenge den er rød. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Gul ketchup smaker vel det samme, men den stygge fargen er kvalm samtidig som den man inbiller seg en annen smak. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Gul ketchup smaker vel det samme, men den stygge fargen er kvalm samtidig som den man inbiller seg en annen smak. Det er nok sant , men den smaker annedeledes altså Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Gul ketchup smaker vel det samme, men den stygge fargen er kvalm samtidig som den man inbiller seg en annen smak. Det er nok sant , men den smaker annedeledes altså Bare med øya åpne. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Gul er forjævlig. Holder meg til rød jeg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Lever den gule enda altså? Den er i de fleste hjem , men det er for det ingen har spist den :!: Kjøpte vel en i vår (mai) for å prøve den, og den står 3/4 full i kjøleskapet fremdeles (dog helt nederst). Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Heinz er best. Men hvis jeg må velge så hadde jeg tatt den røde. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er jeg den eneste som har spist gul ketshup her uten og vrenge meg asså? Men rød kethup er og forblir den beste uannsett... den gule er for søt på en måte =/ Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Smaker ikke forskjell på gul og rød ketsjup. Spiser allikevel ikke gul da detvanskeligere er å skille sennep og ketchup fra hverandre. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Idun: Heinz er knugen. Eneste ketsjup som virkelig smaker godt synes jeg. Er det positivt å være "Knugen"? he he... :!: Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Heinz ketshup smaker jo dritt. Har så "sterk" smak. Ikke sånn sterk chillesmak liksom, men det er noe sterkt ved den smaken som ikke er så godt. Idun ketshup derimot er frisk og god. Rød Idun 4 ever Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ÆÆÆSJ! den gule er til å bli kvalm av!! den er jo gul!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå