Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ja , på spagetti Topicen kom en med GUL ketchup Hva syntes dere , rød eller gul ? Jeg syntes Gul ser kvalm ut og smaker litt andeledes.... RØD IDUN 4 evah Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Vaanli', fyldi' eller chiiiiliii...?? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Aldri smakt gul ketchup før og har ingen planer om å gå til anskaffelse med det første heller. Ser jo helt forjævli ut! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Vaanli', fyldi' eller chiiiiliii...?? Chili, takk. Ellers holder jeg på tradisjonen, rød Idun ketchup er sjefen på pølsa. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ellers holder jeg på tradisjonen, rød Idun ketchup er sjefen på pølsa. Lenke til kommentar
twhangzthroye Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 å hamburger'n Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Rød ketcup er mye bedre en den gule, jeg spydde første gangen jeg smakte................... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Idun: Heinz er knugen. Eneste ketsjup som virkelig smaker godt synes jeg. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Aldri smakt gul ketchup før og har ingen planer om å gå til anskaffelse med det første heller. Ser jo helt forjævli ut! samma her men min ''far'' kjøpte en og ingen ville spise den eller smake så han puttet den på den røde når den var nesten tom jeg ble lurt merket det jo med en gang men jeg ødla nesten en halv GRANDIS Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Den gule ser ut som og smaker som diaré. Vanlig rød er og vil alltid være den beste, både på pølse, pizza og hamburger. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 RØD IDUN 4 evah jeg er så enig Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det er mer kvalitet på heinz syntes jeg...er mer bitter smak... Men så er den så forbanna slapp i formen Lenke til kommentar
Snoopi Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Lever den gule enda altså? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Den gule er ute av salg... Vi hadde en gul, og den ble brukt på tilsammen 5 pølser før den ble kasta( en til hver i familien) Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 merket det jo med en gang men jeg ødla nesten en halv GRANDIS hva er dette for noe! tukling med skaperverket. man skall ikke tilsøle noe så hellig som en grandis med sånt gris som ketsjup(verken gul eller rød) hva har du å si til ditt forsvar kjetter?! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 man skall ikke tilsøle noe så hellig som en grandis med sånt gris som ketsjup(verken gul eller rød) For min del kan du drite på grandissen din. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Heinz slår ALT! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 man skall ikke tilsøle noe så hellig som en grandis med sånt gris som ketsjup(verken gul eller rød) For min del kan du drite på grandissen din. heller det en heinz ketchup, det smaker ille det! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 heller det en heinz ketchup, det smaker ille det! Heinz smaker ihvertfall litt mer naturlig enn den genmodifiserte tomaten som de har lagd Idun ketsjup av. Det er sikkert 0.1% tomater og 99.9% "blandemiddel". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå