Patience Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er det noen som vet om et bra og stabilt chat-program som støtter både MSN og mIRC noe ala Gaim? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Som du nevner, Gaim er jo greit nok. Selv sverger jeg til Trillian. http://www.trillian.cc/ Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hmm.. Nå har jeg testet Trillian, og min mening om det programmet er at det er rotete.... :| Så jeg ville heller brukt mirc og msn! Smak og behag.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Rotete? Hvordan mener du? Man skinner det bare annerledes om det er det du mener. Ellers synes jeg at MSN Messenger tar for mye plass, med tykke rammer og overflødig grafikk overalt. Jeg liker smale kanter av børstet metall ellerno, så får jeg god plass til mye annet på skjermen. En ting jeg virkelig liker er å kunne skifte navn på kontaktene. Noen jeg kjenner skifter jo nick flere ganger om dagen, og da er det veldig greit om jeg bare kan ha dem permanent som f.eks. "Joacim". Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 jeg mener det er slitsomt fordi jeg ikke er vant til det men det er min mening. Bruker msn jeg, er så mye greiere (vet du får msn skin til trillian) vet ikke hva han andre mener. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er det noen som vet om et bra og stabilt chat-program som støtter både MSN og mIRC noe ala Gaim? mIRC = ein IRC klient og bør ikkje forveksles med protokollen IRC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå