svennand Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 hadde en gang i tiden en 1,33 ghz t-bird den fikk jeg klokket til 1650 uten prob. men en dag jeg skulle ha på pasta smurte jeg over broene, knakk litt av core'en og vaska den med salo etterpå =) har nå en 1,2 ghz (133), kjører med vannkjøling så tempen er CPU=30 grader kabinett=30 grader. ved full idle prøver å klokke den men uansett hva jeg gjør vil den ikke høyere. stiller på multiplier til noe som helst annet en default så restarten den seg 2 ganger og blir en 800 mhz. prøvd å stille på alt som heter volt og lignende. har 350w strømforsyning og MSI K7T Turbo-R Samme hovedkort som jeg brukte til gamle cpu, men har vel flasha det ett par ganger. Prossesoren jeg har nå har binding mellom alle broene på L1. skal den ikke være åpen da? og hva kan jeg eventuelt gjøre? desperat akkurat nå... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Veit dessverre ikke hva du skal gjøre med problemet ditt, men "full idle"? :wink: Lenke til kommentar
Lappin Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Selg prosessoren på qxl og kjøp ny Lenke til kommentar
svennand Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 hehe godt svar =) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Den er sansynligvis låst. Noen T-birder er det. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Den er sansynligvis låst. Noen T-birder er det. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 er ikke den låst ved at det ikke er binding mellom L1 broene da?. og det er nå der. kan den være låst på andre måter da? og hva kan jeg gjøre med det ? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 er ikke den låst ved at det ikke er binding mellom L1 broene da?. og det er nå der. kan den være låst på andre måter da? og hva kan jeg gjøre med det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå