Gå til innhold

Gainward 6800 feil?


ToLi

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva det er, men kortet mitt virker kunn på enkelte spill.

Doom 3 er det eneste spillet jeg kan spille, men ikke uten at det kjøres på high oppløsning. og da får jeg ikke mer en 45 fps. og det er jo vannvittig lavt for og være på pcen min som består av en amd64 3000 cpu, 1024Mb ram og ett gainward 6800 ultra skjermkort. Farcry virker ikke, battlefield 1942 virker ikke, generals virker såvidt hvis jeg kjører det på den værste oppløsningen som finnes osv. osv. osv. Har prøvd nesten alle drivere for kortet mitt og det er ingen forskjell på ytelsen. Skulle nesten tro selve skjermkortet var defekt, men det er lite trolig siden doom3 virket perfekt med de siste ofisielle driverene fra nVidia. Da kunne jeg spille det på ultra oppløsning og få 85 fps. Men nå med 65.76 driverene får jeg max 45 i high. noen som vet hva jeg kan gjøre????????? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når du sier far cry,battlefield 1942 ikke virker.mener du da grafikkfeil,eller kommer ikke inn i spillet ?

vel sliter litt jeg også i noen spill,synes drivere til nvidia kunne være bedre.flight sim 04 får jeg kun kjøre safemode p.g.a spillet ikke finner kortet mitt(6800 gt) ?

dette er får dårlig av nvidia,får lage drivere som funger i alle spill.

 

men er jo ikke sikkert det er driverproblemer til deg ?bedre psu eller ny bios kan også være svaret.

Lenke til kommentar

farcry og battlefield virker ikke i den grann at jeg ikke kommer noe videre fra lodinga av brettene. da henger det seg. har fått kjørt farcry i noen sek når jeg satte alle innstillingen til low. PSUen min burde holde i lange baner. den er på 490W. Så da er siste steg i problemene mine BIOS eller klokking ned eller opp. Har ikke prøvd meg fram med klokking enda. høres litt risky ut syns jeg, men nå har jeg vel ikke noe valg lengere! :D

Skal legge inn de siste driverene til nForce3 brikkesettet mitt og nå, kanskje det hjelper også. skal også rulle tilbake de orginale biosene fra gainward.

Hvis ingenting av disse tingene hjelper så selger jeg dritten til noen som liker og holde på med sånne problemer ;)

Lenke til kommentar
farcry og battlefield virker ikke i den grann at jeg ikke kommer noe videre fra lodinga av brettene. da henger det seg. har fått kjørt farcry i noen sek når jeg satte alle innstillingen til low. PSUen min burde holde i lange baner. den er på 490W. Så da er siste steg i problemene mine BIOS eller klokking ned eller opp. Har ikke prøvd meg fram med klokking enda. høres litt risky ut syns jeg, men nå har jeg vel ikke noe valg lengere! :D

Skal legge inn de siste driverene til nForce3 brikkesettet mitt og nå, kanskje det hjelper også. skal også rulle tilbake de orginale biosene fra gainward.

Hvis ingenting av disse tingene hjelper så selger jeg dritten til noen som liker og holde på med sånne problemer ;)

Er forsåvidt enig med deg jeg. Skal ikke være nødvendig å gå for en bios fra en annen produsent for å få ting til å virke.

 

Burde virke -out of the box-

Lenke til kommentar

Gjorde en artig oppdagelse her i helga. Alle spill jeg legger inn fra cd synes ikke virke noe særlig bra (utenom doom 3 da som er veldig veldig merkelig) Men ja... Når jeg kopierer spillmapper fra andre maskiner gjennom LAN og sånt så virker spill. Ihvertfall Medal of honour og call of duty. Dette får meg til og klø meg enda mer i hodet. Noen som får noen tanker om dette???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...