Ninja Jesus Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har en Gamecube som visst ikke støtter dolby digital 5,1....er kun playstation 2 og xbox som støtter det Hva er det beste å gjøre da ? å koble den til å få lyd i alle kanalene eller å bruke stereo ? en får jo lyd i alle kanalene likevel men det blir ikke akkuratt ekte suround da...og selvsagt ikke digital...men...hva er det beste da stereo eller alle kanalene ? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tja, er vel ikke så vanskelig å finne ut selv? Til spill tror jeg det kan være tøft med "lyd overalt", selv om det ikke blir ekte surround. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tja, er vel ikke så vanskelig å finne ut selv? Enig... Det er bare å teste, så finner du fort ut hva som er best. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Funker bra for meg med simulert surround, eller pro logic II som det heter. ivertfall i resident evil Lenke til kommentar
Ninja Jesus Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Ok, eg var faktisk ikke sikker på hva pro logic 2 var (er ganske newbie innen annlegg og slikt)....men eg har pro logic 2, så da blir det vel det....det eneste som virker litt teit er at eg kun kan velge mellom pro logic 2 music og pro logic 2 movie....nja...får vel ta movie da. Resident Evil er superb Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ta music Hvis ikke kommer det bare så my lyd forran, for i filmer snakker jo personen forran deg ikke sant? Men, du finner ut hva som passer for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå