Tonickup Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Eg lurer på å kjøpe Thermaltake BigWater Water Cooling Kit og lurer på korleis det blir når eg skal flytte pc'en min bort til en kamerat... må eg demontere heile vannkjølingen eller kan eg bare flytte den uten å gjere noke spess? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Så lenge den er rett montert, tåler den å bli frakta. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jepp, ingen problem å flytte den så lenge du har et tett system . Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 oki! takker for svar! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Denne hører vel til under vannkjøling...? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Denne hører vel til under vannkjøling...? det var der den var, men vart flytta når det vart nytt her på forumet! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Tror jeg så gjerne. Men de trenger hjelp med å rydde opp... Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Tror jeg så gjerne. Men de trenger hjelp med å rydde opp... for meg så kan dei bare avslutte heile posten.. eg har fått svar på d eg ville... kan en moderator slette denne posten eller flytte den? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 De sletter ikke poster her på berget, ei heller blir postene flytte. De bar forsvinner lenger og lenger ned på lista. Men den kan fint ligge under vannkjølingsdelen (som alle andre postene som akkurat nå ligger feil) slik at vi samler all kunskapen, for ikke å si svarene der de hører hjemme. På denne måten er det da mulig å søke etter svaret, slik at en ikke trenger å starte en ny tråd om det samme temaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå