Versatile Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Jeg skal ha en sub inn i en 2001 model, opel vectra sedan. Problemet er bare det at jeg ikke får tatt ut cdspilleren. Spilleren er orginal og heter VDO cdr500. Hva skal jeg gjøre ? Finner ingenting i manualen eller på nettet! I hvert hjørne på spilleren er det et lite hull. Kan dette ha noe med festemekanismen å gjøre? Bruker det egentlig å vere signalutganger til overs i slike fabrikk spillere ? Endret 19. september 2004 av Versatile Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Og en ting til Hvordan skal jeg strekke kabler fra ende slik at de synes minst mulig?? (som dere sikkert har forstått no, så har jeg aldri gjort dette her før) En siste ting :!: Subben i denne linken: http://www.netthandelen.no/index.php?s=548...&expand=0,3,170 er 1400 en grei pris for den? Dunker vel greit nok den i en sedan? Endret 19. september 2004 av Versatile Lenke til kommentar
sfh Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 i de hullene i hvert hjorne kan du stikke inn noen pinner..strikkepinner elle spikere..aa dra spillern ut.. eller stikke til nermeste sted de har blaupunkt for de har samme greiene paa de litt eldre spillerne.. Om de finnes signalutganger paa den er det bare aa se om det er, naar du tar den ut.. ellers finns det adaptere som gjor om hoyttaler-utganger til signal/rca/phono/lan-nivaa utganger..koster rundt 100,-pr.stk(for aa faa et par rca/phono) det funker greit,men spiller med rca/phono er aa foretrekke.. og maa bare faa kommentere den subboxen/boomboxa er meget sikkert ikke noe aa ha..den lager sikkert bass men om det blir fin bass er noe annet.. noe som ikke er av kjent merke styrer jeg helst langt unna... da er det bedre aa kjope seg en sub til 1400,- aa bygge kassa sjol... blir nok det beste.. hvilket budsjett har du..? hvilke forsterkere til sub / hoyttalere har du, eller har aa bruke paa en...? mvh stig.. Lenke til kommentar
sfh Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 i de hullene i hvert hjorne kan du stikke inn noen pinner..strikkepinner elle spikere..aa dra spillern ut.. eller stikke til nermeste sted de har blaupunkt for de har samme greiene paa de litt eldre spillerne.. Om de finnes signalutganger paa den er det bare aa se om det er, naar du tar den ut.. ellers finns det adaptere som gjor om hoyttaler-utganger til signal/rca/phono/lan-nivaa utganger..koster rundt 100,-pr.stk(for aa faa et par rca/phono) det funker greit,men spiller med rca/phono er aa foretrekke.. og maa bare faa kommentere den subboxen/boomboxa er meget sikkert ikke noe aa ha..den lager sikkert bass men om det blir fin bass er noe annet.. noe som ikke er av kjent merke styrer jeg helst langt unna... da er det bedre aa kjope seg en sub til 1400,- aa bygge kassa sjol... blir nok det beste.. hvilket budsjett har du..? hvilke forsterkere til sub / hoyttalere har du, eller har aa bruke paa en...? mvh stig.. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 husker sonyen md spillern mine hadde noen sånne rare pinner du måtte bruke til å få den ut. Men festa heldigvis aldri ramma rundt spillern, mista di pinnan etter to uke. Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 hey. har funnet litt teknisk data nå : Noosa ALP-10 Normal power: 600 watt SLP 1 watt : 86 db +/- 2 db Frequency: 30 - 2000 hz Impendance: 4 Hadde ikke tenkt å betale mer en 1400 for subben da. Kasse inkludert element. Vet ikke helt hvilken forsterker jeg skal bruke.... Blir vel bare en som greier å drive elementene bra.... Lenke til kommentar
sfh Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 sier fortsatt den subkassa er tvilsom... uansett pris..og forsterker til den... om 1400,- er budsjett for sub, kjop en til 1200,- og bygg kassa som vil koste ca.200,-.. mvh, stig Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 hm... ok... men jeg får ikke ut den helvetes spilleren.... Får vel ringe til opelverkstedet der den får service og høre..... faen til greier alså... Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Forslag til sub: Sjekk ut http://www.mamut.com/dynabel og Dynabel DY94-serien. Jeg har 2 av de 12" og skal love deg det spiller=) En slik 10" koster 1400kr og skal ha en kasse på 15 liter. Den er liten! Du kan også ta en titt på de forsterkeren de har på sidene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå