Metino Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvordan minne og cpu vil kose seg samme i SN95G5 shuttlen!? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det kabinettet der var jo schaizen! veldig også ! selv har jeg modellen bak, SN85G4. CPU: I den kjører jeg en AMD 3200+ 2.2 GHz (ikke boxed, siden det er Heatpipe i kabinettet når du kjøper det) folk flest sier at 2.2GHz med 512kb catche versionen av 3200+ har best overall ytelse sammenlignet med 2.0GHz med 1Mb Catche. Hvis du skal klokke så burde du tenke på varmeutvikling, som fort blir et problem i det lille kabinettet. Bytte ut vifte i Heatpipe, ny bedre kjølepasta, evnt borre hull i kabinettet og sette inn en vifte på siden er ting du må gjøre hvis du skal klokke. hvis ikke du setter maskina i et lite kjøleskap da... Minne: Jeg kjøpte 1024mb PMI Turbo ram brikker (2 stk 512mb brikker) da jeg kjøpte min SN85G4, disse yter bra syntes jeg:) Senere har jeg sett flere steder at OCZ brikkene yter bedre enn de fleste andre brikker. Så jeg vil annbefale en 3200+ 2.2GHz med 512Catche (IKKE boxed) CPU og 1024mb kompitabelt OCZ minne i SN95G5 Det er en som har laga en bra test på maskina jeg har, og har testet ut litt forskjellig her håper det hjalp litt Lenke til kommentar
Metino Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 takk for tilbakemelding! Men det er jo socket 939, altså må kjøpe en socket 939 cpu. feks denne fra komplett Og OCZ selger de ikke på komplett.no, skal bestille alt fra komplett! Noen forslag på hvordan minne fra komplett for en ca 2500,- jeg kan bruke med feks cpuen over? Lenke til kommentar
Metino Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Denne Corsair XMS3200 eller denne Corsair XMS3200C2 Eller denne Corsair TWINX1024-3200LLPRO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå