Gå til innhold

17 lcd wide?

TarjeER

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den skjermen ser endel dårligere ut enn tilsvarende i 4:3, hvertfall når det gjelder spill. Spiller du endel spill må du vite at mange spill ikke støtter ws, så det blir liggende to svarte rektangler på hver side av der du spiller, og skjermarealet blir endel mindre.

Er litt usikker, men kanskje kvaliteten da også blir dårligere, siden det ikke er nativ oppløsning??

Lenke til kommentar
Den skjermen ser endel dårligere ut enn tilsvarende i 4:3, hvertfall når det gjelder spill. Spiller du endel spill må du vite at mange spill ikke støtter ws, så det blir liggende to svarte rektangler på hver side av der du spiller, og skjermarealet blir endel mindre.

Er litt usikker, men kanskje kvaliteten da også blir dårligere, siden det ikke er nativ oppløsning??

Blir ikke bare hele bildet strukket da?

Lenke til kommentar

Blir ikke bare hele bildet strukket da?

som sagt , jeg er litt usikker på dette, men basert på de kunnskapene jeg har, ville jeg tro at dette er tett opptil virkeligheten. Uansett blir det litt rart med et utstrukket bilde, og fakta er at det er en skjerm med 25ms, til mer enn prisen av NEC 1760NX, som er utrolig bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...