Ninja Jesus Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kan en få kjøpt en "scart-switcher" som støtter digital lyd ? (akkuratt slik som en får kjøpt en sak med mange stikk-kontakter og kobler den til stikk-kontakten i veggen slik at en får mange kontakter.) Eg kjøpte riktig nok en såkallt scart-switcher hos expert men det viste seg å være ett lite problem: Når eg kobler DVD scartledningen rett til kontrollreceiver`en så blir det digital lyd på dvd/annlegget, men når eg koblet DVD scarten via scart-switcher`en så fungerer kun analog lyden og den digitale er helt stille. FÅR EN KJØPT SCART-SWITCHER SOM STØTTER DIGITAL LYD? OG I SÅ FALL HVOR ? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kan en få kjøpt en "scart-switcher" som støtter digital lyd ? (akkuratt slik som en får kjøpt en sak med mange stikk-kontakter og kobler den til stikk-kontakten i veggen slik at en får mange kontakter.) Eg kjøpte riktig nok en såkallt scart-switcher hos expert men det viste seg å være ett lite problem: Når eg kobler DVD scartledningen rett til kontrollreceiver`en så blir det digital lyd på dvd/annlegget, men når eg koblet DVD scarten via scart-switcher`en så fungerer kun analog lyden og den digitale er helt stille. FÅR EN KJØPT SCART-SWITCHER SOM STØTTER DIGITAL LYD? OG I SÅ FALL HVOR ? Biltema Lenke til kommentar
Ninja Jesus Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Biltema Alright, men.....vet du om den støtter digital lyd.....? Er det nr.11 på side 341 i biltema katalogen ? Takk for tipset Endret 19. september 2004 av Shalom Lenke til kommentar
striky Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du kan ikke overføre digital lyd gjennom SCART. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du kan ikke overføre digital lyd gjennom SCART. Riktig. Man kan kun overføre analoge lydsignaler gjennom SCART. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå