Gå til innhold

Finnes det og hvor ?

Anbefalte innlegg

Kan en få kjøpt en "scart-switcher" som støtter digital lyd ? (akkuratt slik som en får kjøpt en sak med mange stikk-kontakter og kobler den til stikk-kontakten i veggen slik at en får mange kontakter.)

Eg kjøpte riktig nok en såkallt scart-switcher hos expert men det viste seg å være ett lite problem:

Når eg kobler DVD scartledningen rett til kontrollreceiver`en så blir det digital lyd på dvd/annlegget, men når eg koblet DVD scarten via scart-switcher`en så fungerer kun analog lyden og den digitale er helt stille.

FÅR EN KJØPT SCART-SWITCHER SOM STØTTER DIGITAL LYD? OG I SÅ FALL HVOR ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan en få kjøpt en "scart-switcher" som støtter digital lyd ? (akkuratt slik som en får kjøpt en sak med mange stikk-kontakter og kobler den til stikk-kontakten i veggen slik at en får mange kontakter.)

Eg kjøpte riktig nok en såkallt scart-switcher hos expert men det viste seg å være ett lite problem:

Når eg kobler DVD scartledningen rett til kontrollreceiver`en så blir det digital lyd på dvd/annlegget, men når eg koblet DVD scarten via scart-switcher`en så fungerer kun analog lyden og den digitale er helt stille.

FÅR EN KJØPT SCART-SWITCHER SOM STØTTER DIGITAL LYD? OG I SÅ FALL HVOR ?

Biltema :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...